سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



هنر ویترای، نقاشی روی شیشه در دکوراسیون داخلی خانه


چیدانه/ هنر های کمتر شناخته شده یکی از موضوعات جالبی است که چیدانه همیشه سعی کرده به آن ها بپردازد و به وسیله آن ها به شما کمک کند تا چهره ای جدید و متفاوت به دکوراسیون داخلی خانه های خود ببخشید، مثلا یک بار با شما در مطلب با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید از هنر شماره دوزی صحبت کردیم و بار دیگردر مطلب دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه فوت وفن دکوپاز را با شما در میان گذاشتیم امروز هم می خواهیم به یکی دیگر از این هنر های زیبا به اسم هنر ویترای که کمتر از آن در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود، صحبت کنیم.

انجام ویترای روی هر سطحی ممکن است، اما بیشتر روی شیشه اجرا می شود ولی برای اجرای آن روی سطوحی مانند چوب هم ممانعتی وجود ندارد، برای انجام ویترای باید رنگ های مخصوص این کار را تهیه کنید. این رنگ ها به همان اسم رنگ های ویترای شناخته می شوند و در اغلب لوازم التحریر فروشی ها می توان آن ها را یافت. نحوه کار با این رنگ ها هم خیلی ساده است، می توانید طرح مورد نظرتان را با لاینرها، که به عنوان قلم دور گیر برای ویترای شناخته می شوند طرح مورد نظرتان را روی سطح بکشید و سپس به وسیله قلمو و رنگ ویترای طرح تان را خوش اب و رنگ تر کنید.

آباژورهای تزیین شده با هنر ویترای
اگر به یاد داشته باشید در مطلب نقاشی روی پارچه، هنری خیره کننده در دکوراسیون منزل تکنیک های این هنر را به شما یاد دادیم اما حالا می خواهیم به سراغ سطح های شفاف و نیمه شفاف برویم. اگر برای اولین بار است که می خواهید هنر ویترای را تمرین کنید پیشنهاد می کنم از آباژور ها شروع کنید. به سراغ آباژور اتاق خواب تان بروید و کلاهک شیشه ای آن را با طرح مورد نظرتان زیبا کنید، رنگ های ویترای به دلیل شفافیت بیشتری که به نسبت دیگر رنگ ها دارند در نور نیز انعکاس بیشتر و بهتری را منتشر می کنند که می تواند نورپردازی فضای داخلی را حسابی تحت تاثیر قرار دهد.

ویترای و شیشه های سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی برخی از خانه ها دارای پنجره هایی است برای تهویه هر چه بهتر. گرچه این پنجره ها معمولا کوچک هستند و در ارتفاع بالا نصب می شوند، اما میی توان با هنر ویترای آن ها را زیبا تر کرد و در عین حال از میزان روشنایی آن هم بهره برد.

ویترای و گلدان های شیشه ای
گلدان های شیشه ای هم جای خوبی برای هنر نمایی هستند، نیازی نیست که گلدان ها حتما پر از رنگ باشند تا زیبا به نظر بیایند، می توانید با همان لاینرهایی که به شما معرفی شان کردیم هم گلدان هایی با ظاهر نو داشته باشید.

ویترای و درب ورودی خانه
شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما هنر ویترای است. خانه های ویلایی معمولا دارای درب های ورودی شیشه ای هستند که روی آن ها با برچسب های شیشه مات کن پوشانده شده است، شما می توانید کمی متفاوت تر فکر کنید و طرح مورد نظرتان را روی شیشه درب ورودی خانه تان پیاده کنید و با هنر خودتان به مهمانان خوش آمد بگویید.

ویترای روی دیوارهای کاذب شیشه ای
ممکن است شما هم در خانه تان دیوارهای کاذبی داشته باشید که برای جدا کردن برخی از فضاهای داخلی از آن ها استفاده کنید، اگر مطلب ۱۰ دیوار کاذب برای قراردادن تلویزیون در دکوراسیون داخلی را خوانده باشید متوجه می شوید که این دیوارهای کاذب انواع و جنس های مختلفی دارند که یکی از آن ها دیوارهای کاذب شیشه ای هستند. همان طور که در عکس بالا هم میبینید برای زیبایی هر چه بیشتر این دیوارها هم می توانید از هنر ویترا استفاده کنید.

ویترای بر روی کتیبه بالای درب ها
برخی از درب های ورودی هم خودشان چوبی ، اما کتیبه بالای آنها از جنس شیشه است، آن ها را هم از هنر ویترای بی نصیب نگذارید و با رنگ هایی که با رنگ درب ورودی خانه همخوانی دارد آن ها را رنگ کنید. این شیشه های رنگی می توانند به یک تاج کل زیبا برای ورودی خانه تان حسابی مهمان های تان را غافلگیر کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دستگاه ویترای کدرام (ویترای روی شیشه و سطوح دیگر)