سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمارهای جدید از وضعیت کاربران ویندوز 10 موبایل


windows-10-mobile-tiles-new-lumia-1520

گزارش ماهانه AdDuplex فردا منتشر خواهد شد و پیش از آن نگاهی داریم به آخرین گزارش و آمارهای قبلی که توسط  AdDuplex منتشر شده است. گزارش پیش رو اختصاصاً بر روی تغییرات ویندوز فون متمرکز است و اندروید و iOS را شامل نمی‌شود. با این حال معیاری است برای سنجش دسترسی و استفاده از ویندوزفون. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هرچند که در ماه اخیر گوشی‌های جدیدی رونمایی و عرضه شده‌اند آمار جالبی در مورد این سیستم عامل وجود دارد. شاید جالب باشد که برای اولین بار گزارشی از وضعیت ترکیه در این باره منتشر شده است.

رشد ویندوز 10 موبایل

در مقایسه با ماه قبل رشد دستگاه‌های ویندوز 10 موبایل با رشد 1.3 درصدی از 5.7 درصد به رقم 7 درصد رسیده است. این رقم وقتی جالب است که بدانید این میزان در حالی رقم خورده که از ویندوز 10 موبایل اینسایدر فقط در دسترس است و هنوز نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل عرضه نشده است.آخرین نسخه اینسایدر بیلد 10586 بوده که بسیار مشابه نسخه پیش نصب شده روی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس آل می‌باشد.

شاید مشابه ویندوز 10 کامپیوتر، ویندوز 10 موبایل هم  به سرعت  رشد کند. انتظار می‌رود که سهم ویندوز 10 موبایل با عرضه لومیا 950 و لومیا 950 ایکس آل در برابر اندروید و iOS رشد یابد.

adduplex-nov-world-os

ترکیه:

اولین بار است که AdDuplex در گزارشش ترکیه را قید می‌کندآمار توزیع در ترکیه متفاوت با سایر مناطق دنیا است. در این کشور لومیا 1320 بسیار محبوب است و با تخصیص 11 درصد فراوانی ویندوز فون ها در رده دوم  جای گرفته است. اما محبوب‌ترین در این میان گوشی بسیار قدیمی لومیا 520 است. در واقع بیشتر گوشی‌های ویندوز فون که در ده رده اول قرار می‌گیرند شامل گوشی‌های قدیمی لومیا 920، لومیا 820 و لومیا 620 هستند.

adduplex-nov-turkey-device

ایالات متحده:

در این بازار تغییر چندانی وجود ندارد و لومیا 640 و لومیا 640 ایکس آل به آرامی در حال رشد در میان گوشی‌های دیگر هستند. لومیا 640 وضعیت بهتری نسبت به سایر گوشی‌های ویندوز فونی دارد و با 2.2 درصد رشد نسبت به ماه قبل در رده اول قرار دارد. اما بیشترین فراوانی مربوط به لویما 635 است که 32.5 درصد از کل این نوع گوشی‌ها را تشکیل می‌دهد.

آمارهای AdDuplex  با حضور لومیا 950 و لومیا 950 ایکس آل و تغییراتی که ایجاد می‌شود بسیار جالب خواهد بود. اما برای اولین بار در این کشور ویندوز فون با رشد منفی همراه بوده که نسبت به ماه قبل 0.05 کاهش رشد داشته است.

adduplex-nov-world-usdevice

سخن آخر

فاصله چندانی با گزارش این ماه نداریم و وجود قابل توجه ویندوز اینسایدر در این آمار بسیار تأثیر گذار بوده است. لومیا 950 و لومیا 950 ایکس آل -در آینده نزدیک لومیا 550- پا به عرصه گذاشته‌اند تا در بازار جهانی رقابتی جدید را رقم بزنند که ما اسفند ماه را بهترین زمان تصمیم گیری برای خرید این گوشی‌ها میدانیم. با در نظر گرفتن اینکه برنامه به‌روزرسانی ویندوز 10 موبایل از نیمه آذر ماه شروع می‌شود در آینده شاهد رقابتی داغ میان اندروید,iOS و ویندوز 10 موبایل در فصل بعد خواهیم بود.

windowscentral[/su_button]

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
مقایسه عملکرد بیلد 10512 ویندوز 10 موبایل و ویندوز فون