سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسرائیل به ترکیه اجازه صادرات کالا به غزه را خواهد داد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تفنگ‌چی در یک کنفرانس خبری گفت: "اگر توافقی حاصل شود، صادرات محصولات ترکیه به غزه را آسان‌تر خواهد کرد."

وی در ادامه افزود:‌ "اسرائیل موانع بر سر راه انتقال کالاها به باریکه غزه را رفع خواهد کرد."

پس از اینکه سربازان رژیم صهیونیستی 10 نفر از سرنشینان کشتی ماوی‌مرمره که حامل کمک‌های بشردوستانه سازمان‌های غیرانتفاعی ترکیه به غزه بودند را به قتل رساندند روابط بین آنکارا و تل‌آویو دچار تنش‌ شد.

ترکیه سه شرط را برای از سرگیری روابط با رژیم صهیونیستی مطرح کرد. اولن شرط یعنی عذرخواهی اسرائیل انجام شده است. مذاکرات درباره دو شرط دیگر یعنی غرامت و نیز رفع تحریم بر غزه ادامه دارد.

یک مقام ترک در گفتگو با روزنامه حریت اعلام کرد مقامات ترک و اسرائیلی مذاکرات در نیمه اول دسامبر در سوئیس انجام داده و به پیشرفت‌هایی در حوزه غرامت دست یافته‌اند در حالیکه اصرار برای رفع تحریم محاصره غزه هنوز بر روی میز قرار دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افزایش صادرات کالا از اصفهان