ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران بی سر و صدا از 1000 گذشت


ایران بی سر و صدا از 1000 گذشتورزش 3/ همه میگویند ایران در رتبه اول رنکینگ آسیایی ها مانده اما در فوتبال قاره کسی به خاطر ندارد ایران آخرین بار به کدام یکی از تیم های آسیایی باخته است.
ایران آخرین بار در زمستان 1391 به طور رسمی در تهران به تیم فوتبال ازبکستان باخت اما باخت به عمان در روز اول خرداد 1392 و در یک بازی دوستانه آخرین باخت کشورمان بوده است.
روز 26 بهمن بی شکستی ایران برابر آسیایی ها از 1000 روز گذشت و در روز بازی ایران برابر هند در تهران بی شکستی از 1038 و برابر عمان از 1043 خواهد گذشت و در روز اول خرداد سال 1395 بی شکستی برابر آسیایی ها از مرز 3 سال خواهد گذشت آماری که بی هیچ تردید باید به آن افتخار کرد!
ایران در این مدت برابر تیم هایی چون قطر، لبنان، کره جنوبی، عراق، کویت، تایلند، بحرین، امارات، ژاپن، ازبکستان، تاجیکستان، عمان، هند، گوام و... یعنی تقریبا برابر همه تیم های بزرگ آسیایی بازی کرده وبی شکست مانده است.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تعداد شهدای غزه از 1000 نفر گذشت... :(