علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۱۰۰ رویداد ورزشی بانام شهدا در لرستان برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، علی یاور عزیز پور شامگاه یکشنبه در جلسه ویژه هفته بزرگداشت شهدا در استان لرستان اظهار داشت: طی امسال ۱۰۰ رویداد ورزشی در لرستان با نام شهدا برگزار شده است.

تدوین کتاب شهدای ورزشکار لرستان

وی همچنین از نامگذاری هشت سالن وررشی لرستان به نام یک شهید در استان لرستان عنوان کرد: همچنین تدوین کتاب شهدای ورزشکار لرستان یکی دیگر اقدامات در دستور کار در لرستان است.

فتحی بیرانوند معاون برنامه ریزی شهرداری خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به نامگذاری تمام معابر این شهر به نام شهدا بیان داشت: همچنین نصب تصاویر شهدای استان در وسط بلوارهای شهر خرم آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی همچنین از احداث یک پارک سه هزار متری به نام یکی از شهدای لرستان در شهر خرم آباد خبر داد و گفت: این پارک به زودی در خرم آباد افتتاح خواهد شد.

ساخت مستند سردار شهید چاغروند در صدا و سیمای لرستان

محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به تهیه برنامه های مختلف در رابطه شهدای استان عنوان کرد: یکی از برنامه های در دستور کار ما در صدا و سیما ساخت مستند سرداران شهید استان لرستان است.

وی بیان داشت: طی امسال کار ساخت مستند سردار شهید چاغروند در دستور کار قرار گرفته که در ارزیابی های صورت گرفته در مرکز برای این کار امتیاز فاخر در نظر گرفته شد.


ویدیو مرتبط :
رویداد های ورزشی جهان