سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: تهدیدهای نظامی آمریکا برای کشورهای منطقه مسخره شده است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: تهدیدهای نظامی آمریکا برای کشورهای منطقه مسخره شده است

فارس/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی ورود ناوهای جنگی آمریکا به منطقه‌ای باعث هراس کشورها می‌شد؛ اما امروز تهدیدهای نظامی غرب برای کشورهای منطقه به‌ویژه ایران مسخره شده است.
خبرگزاری فارس: تهدیدهای نظامی آمریکا برای کشورهای منطقه مسخره شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم شامگاه شنبه در یادواره پنج شهید روستای کهنک از توابع شهرستان دماوند اظهار داشت: بقای دین به بقای ولایت بستگی دارد و از طرفی در غیبت ولی‌عصر(عج)، ولی‌فقیه در مرکزیت دین است.

وی ادامه داد: این حکومت از کبیر انقلاب آغاز شده است و به جانشینی به‌ حق یعنی مقام معظم رهبری رسیده است تا نگهداری شود و به دست صاحب اصلی آن، حضرت بقیت‌الله (عج) برسد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس گفت: از انقلاب اسلامی نزدیک به 38 سال می‌گذرد و طی این مدت چیزی که ملت ایران را از گزند آفت نظامی و سیاسی حفظ کرده، ولایت‌فقیه است.

مصباحی‌مقدم افزود: مقام معظم رهبری با شجاعت و حمایت عظیم مردم مقابل دنیا به خصوص قدرت‌های پرادعا ایستادگی کردند تا اسلام و ایران پابرجا بماند.

وی تصریح کرد: زمانی اگر ناوهای جنگی آمریکا در کشوری وارد می‌شد، آن کشور به خود می‌لرزید و به راحتی به دستورهای آمریکا گوش می‌داد و نوکر بی‌چون‌وچرای آمریکا می‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اکنون تهدیدهای آمریکا به خصوص از نوع نظامی برای ایران و برخی کشورها مسخره است و این موضوع با لطف مقام معظم رهبری آگاه که مسلط بر همه مسائل هستند، میسر شده است.

مصباحی‌مقدم بیان کرد: آمریکا به لطف ولایت‌فقیه و برکت خون شهدا دیگر قدرت گذشته را ندارد و امروز جمهوری اسلامی ایران با ملتی مقتدر و رهبری فرزانه در تمام مسائل حرف‌های نخست را در دنیا می‌زند.

وی اضافه کرد: ملت ایران، ملتی هستند که تربیت‌شدگان آنها را می‌توان در حزب‌الله لبنان، در عراق و سوریه مشاهده کرد که با قدرت مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از ایران می‌ترسد و تمام دنیا دیدند که حزب‌الله لبنان چه بلایی سر رژیم غاصب آورده است.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد: وقتی مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نگرانی خود را برای این توافق اعلام کرد و گفت با این توافق ایران بیش از بیش قدرتمندتر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی داشت، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ به راحتی می‌توانستیم عراق را تصرف کنیم و در این زمینه، نه‌تنها این کار را انجام ندادیم، بلکه قدمی برای تصرف عراق برنداشتیم؛ چراکه ایران تجاوزگر نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مقدم ادامه داد: به لطف پروردگار متعال و ولایت‌فقیه، امروز عراق در کنار ایران است و با وجود مشکلات جزو کشورهای مقاومت همچون لبنان، سوریه و در آینده نزدیک یمن است.

مصباحی‌مقدم گفت: شهدا با خون خود نظام را تثبیت کردند و راه شهادت همچنان ادامه دارد و باید به خانواده شهدا و جانبازان تعظیم کنیم؛ باید مشکلاتی که در خانواده شهدا و جانبازان وجود دارد، برطرف شود و این ارزش‌ها نیز نسل به نسل ادامه پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام