سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودکشی جوان 25 ساله در ایستگاه مترو تهرانپارس


احسان مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 13 و 30 دقیقه امروز مرد جوانی در ایستگاه مترو تهرانپارس با پریدن بر روی ریل و قرار گرفتن مقابل قطار در حال حرکت، جان خود را از دست می دهد.
وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه، مسئولان مربوطه با قطع برق ایستگاه مترو، جسد بی جان فرد را از داخل ریل خارج کرده و به بیرون منتقل می کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه این حادثه منجر به بروز وقفه یک ساعته در حرکت قطارهای خط دو مترو تهران شد، افزود: در حال حاضر حرکت قطار در این خط به حالت عادی بازگشته است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز با تایید این خبر گفت: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله دو گروه تیم امدادی و درمانی اورژانس تهران به همراه آمبولانس از نزدیکترین پایگاههای اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
حسن عباسی افزود: قبل از رسیدن عوامل اورژانس ، مصدوم بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.
تهرام/7243/1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خودکشی بد دختر جوان با پریدن جلوی قطار مترو