ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصمیمی که مدیران تراکتور برای گران‌ترین بازیکن لیگ گرفتند


تصمیمی که مدیران تراکتور برای گران‌ترین بازیکن لیگ گرفتند

مهر/ مهاجم تونسی تیم فوتبال تراکتورسازی که از سوی امیر قلعه نویی کنار گذاشته شده بود تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات این تیم را ندارد.
حمزه یونس بازیکن تونسی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز چندی پیش نسبت به مشکلات مالی این باشگاه به شدت معترض شد و عنوان کرد دیگر در تمرینات تیم حاضر نمی شود. با حضور امیر قلعه نویی در کادر فنی این تیم، وی بلافاصله مهاجم معترض تونسی را کنار گذاشت ولی سایر بازیکنان خارجی تراکتورسازی در تمرینات این تیم حاضر هستند.
بعد از این اتفاقات عنوان شد که باشگاه استقلال به دنبال حمزه یونس بوده و قصد دارد این مهاجم ناراضی را در نیم فصل به خدمت گیرد اما باشگاه تراکتورسازی نسبت به این موضوع واکنشی نداشته است.
سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: آنچه مسلم است حمزه یونس تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات را ندارد. ما به زودی درباره وی تصمیم می گیریم ولی منتظر نظر کتبی قلعه نویی هستیم و پس از آن تصمیم خواهیم گرفت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارشی از گران قیمت ترین بازیکن ایران