ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محاسبه اشتباه موجب واریز 20 میلیارد ریال به حساب شهرداری نهاوند شد


رسول منعم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت بدهکار بودن اداره کل ورزش و جوانان به شهرداری نهاوند به خاطر پرداخت نکردن عوارض فضاهای ورزشی ، شهرداری 29 میلیارد 500 میلیون ریال مطالبه کرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه منابع اداره کل ورزش و جوانان 24 میلیارد و 500 میلیون ریال بود 100 درصد این رقم به شهرداری نهاوند پرداخت شد.
وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شهرداری 20 میلیارد ریال بیشتر از طلب خود دریافت کرده است به گونه ای که طلب این نهاد از اداره ورزش و جوانان چهار میلیون و 500 میلیون ریال بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: شهرداری نهاوند 20 میلیارد ریال اختلاف حساب به وجود آمده را به این اداره کل بازگردانده که مجدد به خزانه واریز شد.
منعم با ذکر اینکه هفته جوان در پیش است اظهار کرد: جوانی فرصت بی بدیل زندگی و سرآغاز استحکام شخصیت و ظهور و بروز ستعدادهای انسانی است.
وی افزود: جوامعی که این منبع سرشار انسانی و سرمایه اجتماعی را در اختیار دارند باید آینده های امید بخش را پیش روی خود ترسیم کنند.
وی اضافه کرد: نسل جوان امروز کارآمدان فردای جامعه ایران هستند بنابراین باید بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رشد و توسعه نیروی انسانی مهمترین سرمایه جهان کنونی قلمداد می شود و کشورهای توسعه یافته به خوبی اهمیت این سرمایه های زوال ناپذیر را دریافته اند.
منعم افزود: اداره کل ورزش و جوانان همدان همزمان با فعالیت های ورزشی در حوزه جوانان نیز به شکل قوی تری وارد شده است.
وی با ذکر اینکه ورزش یک فضیلت اجتماعی برای جوانان است بیان کرد: باید برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان، رفع بیکاری، آسیبهای اجتماعی، ازدواج، اعتیاد و بحث های هویتی که جوانان با آنها روبرو هستند برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی برگزاری 246 برنامه ، همایش و جشنواره با همکاری سمنها، برگزاری 36 نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار و فرماندارن با موضوع ازدواج، اوقات فراغت، سازمانهای مردم نهاد، هفته جوان و هفته ازدواج را از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برشمرد.
وی گفت: استان همدان دارای 73 سمن بود که سال گذشته 12 سمن جدید در حوزه جوانان و معاونت فرهنگی به جمع سمن های موجود افزوده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان کسب 2 سهمیه پاراالمپیک در رشته های والیبال نشسته و دو و میدانی نابینایان در سالجاری، همچنین 2 سهمیه المپیک در رشته تیراندازی را از توفیقات استان برشمرد.
منعم افزود: 2 داور و مربی به ترتیب در رشته تنیس و تیراندازی به عنوان نماینده ایران در مسابقات المپیک حضور خواهند داشت.
وی از کسب 750 عنوان کشوری، 30 عنوان جهانی، 20 عنوان آسیایی و 18 عنوان بین المللی توسط جوانان و افتخار آفرینان این استان در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد: تلاش می کنیم بتوانیم در رشته های والیبال، بوکس، دوچرخه سواری و کشتی سهمیه کسب کنیم.
وی با ذکر اینکه همزمان با هفته جوان 171 برنامه در استان همدان برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها معرفی شخصیت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک شخصیت الگو به خاطر وفاداری به اسلام، حساسیت سازی نسبت به موضوع جوانان و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.
وی توجه به ورزش قهرمانی را از رویکردهای اصلی این مجموعه دانست و بیان کرد: در این هفته تلاش داریم با برگزاری یکسری همایش ها، برنامه ها، جشنوارههای ورزشی و سمینارها نسبت به تقویت علمی جوانان اقدام کنیم.
منعم تاکید کرد: اداره کل ورزش جوانان به تنهایی قادر به رفع مشکلات جوانان نیست و باید دستگاههای مسئول نسبت به حمایت و تقویت سمنهای مردم نهاد تلاش های لازم را انجام دهند.
وی یادآوری کرد: 65 طرح نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند 650 میلیارد ریال اعتبار است.
استان همدان دارای 35 هیات ورزش برخوردار از سالن ورزشی است و این استان 95 فضای ورزشی روباز و مسقف دارد.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واریز 20 سنت به حساب رژیم صهیونیستی توسط هرکاربر وایبر