روحانی پایانی:رأی مردم حرف آخر را خواهد زد


رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به کسب رتبه نخست کشور در زمینه تولید برق در منطقه، اظهار کرد: ما در زمینه تولید برق در دو سال و نیم گذشته کشور نخست منطقه شده‌ایم، 400 سد را تکمیل کرده‌ایم و 1 میلیون 900 هزار متر مکعب بر آب‌های پشت سدمان افزوده‌ایم و نیز زمین‌های کشاورزی را با آبیاری مدرن تجهیز کرده‌ایم.

روحانی تأکید کرد: ما می‌توانیم در بخش‌های مختلف به نقطه‌ای برسیم که به خود متکی باشیم. همانطور که امروز نیز در زمینه مواد غذایی و کشاورزی حدود 3 میلیارد دلار صرفه‌جویی داشته‌ایم و این به آن معناست که ما قدرتی برای حرکت در شرایط نوین کشور داریم و می‌توانیم شرایط بهتری برای زندگی مردم به وجود آوریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند،‌ اظهار کرد: در سال آینده کارمندانی که حقوقشان کمتر از 1 و نیم میلیون است زندگی بهتری خواهند داشت و نیز پاداش فرهنگیان بازنشسته را هم پرداخت خواهیم کرد و دولت در کنار مردم خواهد توانست معضلات آینده را حل کرده و سال آتی نیز سال شکوفایی و پیشرفت کشور ایران خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، اظهار کرد: ما در هفتم اسفند ماه دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز داریم که با حضور مردم همراه خواهد شد و انقلاب ما نیز انقلاب میدان دادن به زن و مرد، پیر و جوان و به خصوص جوانان عزیز بوده است.

وی افزود: اساس انقلاب ما آزادی مردم، رأی مردم، حقوق اساسی ملت، اخلاق اسلامی و قانون‌مداری بوده است.

روحانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به هیچ جناح خاص و یا حزبی تعلق ندارد، بلکه متعلق به همه است، افزود: این انقلاب ذیل اخلاق و وحدت ملی تقویت می‌شود و انقلاب ما انقلاب بازگشت به اخلاق و مدنیت بود است.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که باید در بهار سی‌وهشت سالگی‌اش آن را مورد بازخوانی قرار دهیم و ببینیم که چگونه توانستیم در این مدت در برابر همه مشکلات ایستادگی کنیم.

رئیس جمهوری هویت ایرانی و اسلامی و نیز رهبری امام خمینی (ره) را از عوامل تقویت ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر مشکلات عنوان کرد و گفت: هویت ایرانی و اسلامی و نیز تقویت عزت واقعی از سوی امام خمینی (ره) سبب شد که انقلاب ما در یک انسجام و هماهنگی کامل از برابر مشکلات عبور کند.

روحانی افزود: انقلاب ما پناه همه مردمی است که در این کشور زندگی می‌کنند و امروز اصولگرای واقعی، اصلاح‌طلب واقعی و اعتدال‌گرای واقعی همگی انقلابی هستند و ما نیز نیازمندیم که این انقلاب را روزآمد کنیم چرا که اهل گفت‌وگو، مذاکره و تعامل هستیم.

رئیس جمهور، انقلابی را اهل مقاومت، مدارا، تعامل، امید، نشاط و سازندگی عنوان کرد و گفت: انقلابی کسی است که امروز می‌خواهد ایران را بسازد و به ایران منزلت بیشتری دهد و چهره‌ای رحمانی از اسلام را به جهان معرفی کرده و بگوید آنها که به دروغ دم از اسلام می‌زنند نه مسلمان هستند و نه انقلابی.

روحانی افزود: هر کس امروز خطری را از کشور دور کند انقلابی است، هر کس برای وحدت ایران تلاش کند انقلابی است و ما امروز باید یک اقدام مشترک ملی را برای وحدت انجام دهیم و اراده خود را با هدایت رهبری به سمت آینده بهتر در انقلاب پیش ببریم.

رئیس جمهوری انتخابات پیش رو را مصداق گفت‌وگوی ملی دانست و گفت : انقلاب ما در پای صندوق‌های آراء تبلور می‌یابد. همانطور که امام (ره) نیز با گذشت 47 روز از پیروزی انقلاب مردم را به پای صندوق‌های آراء دعوت کرد و ما نیز به جمهوری اسلامی رأی دادیم.

وی تأمین مقاومت و اقتدار ایران را در سایه مشارکت مردمی ممکن دانست و گفت: هیچ کس نباید با صندوق‌های رأی قهر کند، همه باید به پای صندوق‌های رأی بروند و همانطور هم که رهبری فرمودند حتی اگر کسی به نظام و حکومت هم نقدی دارد نباید با صندوق رأی قهر کند؛ چرا که این صندوق حق‌الناس است و سرمایه جهانی ما در پای صندوق‌های رأی نمایان می‌شود.

روحانی افزود: امروز اگر شخصی و یا جریانی گلایه دارد و ناملایماتی را دیده است باید قاطعانه به پای صندوق‌های رأی برود. رأی مردم حرف آخر را خواهد زد.

رئیس جمهور تأکید کرد: رأی شهروندان ما اعم از زن و مرد، پیر و جوان و اقوام مختلف می‌تواند راهگشای وضعیت ما در منطقه و جهان باشد و رأی شما در هفتم اسفند رأی به امید و عقلانیت و دفاع از حقوق ملت خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه رأی مردم در هفتم اسفندماه به ساختن ایران بر پایه گفت‌وگو و تعامل خواهد بود، گفت: رأی مردم به کسانی خواهد بود که می‌خواهند از قانون تبعیت کنند نه کسانی که اهل منازعه و افراط هستند. رأی ما در هفتم اسفندماه رأی به امید و ایرانی آباد و آزاد است و ما با عظمت ملی این کشور را به نقطه پیشرفت خواهیم رساند و در این زمینه هماهنگی، اتحاد و وحدت ملی نیز راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
روحانی خواستار نصب دوربین در محل اخذ رأی شد!