سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بحرین پیگرد معارضان از طریق اینترپل را در دستور کار قرار داد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ طارق الحسن رئیس اداره امنیت عمومی بحرین گفت که وزارت کشور اعلان قرمز را برای کسانی که آنها را به زعم خود "افراد فراری و شریک در پرونده های تروریستی و جنایی" خواند، صادر کرده است. این درحالی است که این افراد، در واقع گروهی از فعالان مدنی و مخالفان حکومت بحرین هستند.

وی در گفت‌وگو با روزنامه دولتی الوطن بحرین گفت: تدابیر قانونی برای مجرمان و آگاهی از جزئیات آنها و گذرنامه هایشان انجام شد تا طرف دیگر برای استرداد هریک از مجرمان در صورت دستگیری اقدام کند.

به گزارش شبکه العالم، این روزنامه به نقل از مدیرکل اداره بازپرسی و اسناد جنایی نوشت: اینترپل حکم بازداشت سعید الشهابی رهبر جنبش احرار البحرین و حسن مشیمع و عبدالرووف الشایب و علی عبدالامام وبلاگ نویس بارز بحرینی را صادر و این وبلاگ نویس را به پیوستن به یک سازمان تروریستی متهم کرده است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن یک نظام منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری دولت بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. حکومت بحرین در راه سرکوب همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به حکومت بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

حکومت بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستندز

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عربستان عبدالحمید دشتی را تحت پیگرد قرار می دهد!