«من سالوادور نیستم» به مرز 6 میلیارد رسید


«من سالوادور نیستم» به مرز 6 میلیارد رسیدباشگاه خبرنگاران/ فیلم هایی که برای اکران نوروزی انتخاب شدند تا به این لحظه و طبق پیش بینی‌های قبلی به فروش بالایی دست پیدا کرده‌اند.

فیلم های منتخب جهت اکران نوروزی امسال ترکیبی از ژانرهای مختلف را در خود می‌بیند آثاری که تا به این لحظه توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند و طبق گفته‌های دفاتر پخش برخی از آنها با سانس های فوق العاده مملو از تماشاچی در ساعت های دو و یا 3 شب روبرو شوند و چنانچه از فروش آنها پیدا است ظاهرا به دنبال رکورد شکنی فروش و جذب مخاطب نسبت به سال های گذشته سینما هستند.دراین گزارش فروش آنها را بنا به گفته های دفاتر پخش می‌خوانید.

فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در 27سالن سینمای تهران یک میلیارد تومان و در 35 سالن شهرستانها 370 میلیون تومان فروخته است.

فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ های متعددی در بخش های مختلف دریافت کرد در 23 سالن سینمای تهران به فروش 950 میلیون تومان و در 25 سالن شهرستان 280 میلیون تومان رسیده است.

«کفشهایم کو؟» جدیدترین ساخته کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون یعنی کیومرث پور احمد 100 میلیون تومان فروخت. همچنین «خشم و هیاهو» ی هومن سیدی 215 میلیون تومان را در 14 سینمای تهران و سی و پنج میلیون تومان را در 4 سینمای شهرستان به دست آورده است.

«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و بازی رضا عطاران با در دست داشتن 110 سالن سینما که 30 عدد آن مربوط به تهران و بقیه مربوط به شهرستان است به مرز 6 میلیارد رسیده و چنانچه پیداست موفقیت دیگری را برای رضا عطاران به دنبال خواهد داشت.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
من سالوادور نیستم