سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالبات پیمانکاران در ایام نزدیک عید پرداخت شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالحسین مختاباد در تذکر پیش از دستور خود در جریان دویست چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه باز هم با فرارسیدن ایام نزدیک به نوروز بسیاری از پیمانکاران با مشکل مالی مواجه شدند، گفت: کارگران برخی از این پیمانکاران در دو، سه ماه اخیر حقوق دریافت نکرده‌اند و در چنین شرایطی شب عید فرا رسیده است.

وی پیشنهاد داد کمیسیون برنامه و بودجه جلسه مشترکی با مسئولان مالی شهرداری برگزار کند تا تکلیف پرداختی این پیمانکاران مشخص شود.

مختاباد خاطرنشان کرد: بعضی پرداختی‌ها به نحوی صورت می‌گیرد که یک پیمانکار چند میلیارد تومان وصول می‌کند اما پیمانکار دیگر سهمی از این پرداختی‌ها ندارد که باید این رویه تغییر کند. 

به گزارش تسنیم، علی صابری عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران نیز در یک نطق پیش از دستور که به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلا و با به تن داشتن ردای وکالت انجام داد در سخنانی از تقارن روز انتخابات مجلس با سالروز استقلال کانون وکلا به عنوان یک حسن تصادف یاد کرد و گفت: نظام مستقر در کشور ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت لوازمی دارد که یکی از آنها انتخابات است.

وی گفت: دموکراسی اگر بهترین نوع حکومت برای بشر نباشد دست کم بهترین نوع شناخته شده حکومت تاکنون محسوب می‌شود.

صابری به نمایندگان منتخب مردم در انتخابات پیش‌رو توصیه کرد: در برابر تضییع حقوق ملت بایستند و زیر بلیت کسی نباشند.

وی با بیان اینکه در کانون وکلا بیش از 500 قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور حضور دارند، اظهار کرد: این میزان 10 برابر قضات فعلی دیوان است ضمن اینکه بیش از هزار نفر دارنده مدرک دکترای حقوق در کانون وکلا عضو هستند و با چنین ظرفیتی کانون می‌تواند در قانونگذاری به کمک مجلس بیاید.

صابری به نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند توصیه کرد: از هر طیف و گروهی هستند نگاه خود را نسبت به کانون وکلا اصلاح کنند و از این ظرفیت کارشناسی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرداخت مطالبات چایکاران