علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



به خاطر میوه و اتاق درگیر نمی شوم/ با کادر فنی هماهنگ کرده بودم!


به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران زاده پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل سیاه جامگان از هفته شانزدهم لیگ با ابراز رضایتی از عملکرد هم تیمی هایش گفت: سه امتیاز شیرین را بدست آوردیم و توانستیم با ارائه یک بازی قابل قبول، سه گل به سیاه جامگان زده و امتیاز خود را با استقلال صنعتی یکی کنیم.

وی در خصوص گلی که کمک داور به اشتباه برای سیاه جامگان گرفت گفت: با توجه به اینکه ما از صحنه دور بودیم نمی توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما شنیدم که کمک داور در این لحظه اشتباه کرده است.

مدافع تیم استقلال با انتقاد از حاشیه سازان که گفته بودند وی با فرزاد مجیدی درگیر شده است، افزود: دیگر از من گذشته است که با کسی درگیر شوم. من نه به خاطر اتاق سه تخته و نه به خاطر میوه با هیچ کس درگیر نمی شوم. مگر من میوه نخورده هستم یا تا به حال در اتاق سه تخته نخوابیده ام. باید به شما بگویم که در هتل اکادمی تنها یک اتاق دو تخته وجود دارد که شماره آن اتاق هم 103 است و همیشه من با رحمتی در آن اتاق بودیم از شب گذشته به دلیل مصدومیت رحمتی و نبودن او در اردو، من به اتاق سه تخته آمدم و هیچ لزومی هم نداشته با فرزاد مجیدی درگیر شوم.

وی در خصوص اینکه آیا امروز هوای تهران پاک تر از روز گذشته بود که بازی کردید گفت: به نظر من امروز، آلوده تر از روز گذشته بود و من باید به سازمان لیگ بابت این برنامه ریزی اش تبریک بگویم.

عمران زاده تاکید کرد: این چه برنامه ریزی است. ما دیروز نمی دانستیم که تمرین پرفشار انجام دهیم یا تمرین سبک و این می توانست در روند نتیجه گیری ما تاثیر بگذارد.

مدافع استقلال در پایان گفت: امیدوارم مسئولین سازمان لیگ برای نیم فصل دوم برنامه ریزی بهتری داشته باشند تا شاهد وقفه های طولانی در لیگ نباشیم.


ویدیو مرتبط :
تمرین امروز پرسپولیس با کادر فنی جدید