سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون امنیت ملی: رهبری "برجام" را فراتر از معادلات بین المللی هدایت کردند


عضو کمیسیون امنیت ملی: رهبری "برجام" را فراتر از معادلات بین المللی هدایت کردند

ایرنا/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش روشنگرانه رهبری در هدایت برجام گفت: معظم له باعث شد تا برجام فراتر از معادلات بین المللی هدایت شود.

عباسعلی منصوری شامگاه جمعه در جمع مردم شهر برزک از توابع کاشان با اشاره به روند مذاکرات و اینکه 85 درصد سلاح و پول دنیا دست پنج کشور دنیاست، اظهار داشت: در این شرایط ایران در یک سو و گروه 1+5 در سوی دیگر به مذاکره پرداختند و در نهایت به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، ایران اسلامی سرافرازانه از این مذاکرات بیرون آمد.
وی خاطرنشان کرد: دنیا با وجود داشتن سلاح، امکانات و قدرت برای حل مشکل منطقه نیازمند حضور ایران است و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی است.
منصوری گفت: اقتدار ایران مدیون محرم، هیات های مذهبی، حضور مردم، امام راحل (ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب است که هشیارانه مسائل را رصد نموده و امور را در مسیر درست هدایت می نمایند.
منصوری همچنین در خصوص مسائل داخلی کشور گفت: در صحنه داخلی و ملی نیازمند ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم و راه حل این مشکلات با توجه به رهنمودهای رهبری اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی لازمه حل مشکلات داخلی را همدلی و همزبانی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: باید از اختلافات پرهیز کنیم تا بتوانیم کشورمان را به درستی مدیریت کنیم.
به گفته منصوری، انگلیسی ها از 300 سال پیش در کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کرده اند و همچنان سعی در شدت و تداوم آن دارند.
وی تاکید کرد: اگر اختلافات محلی و جناحی را کنار بگذاریم، خواهیم توانست از نعمت هایی که خداوند در اختیارمان قرار داده و منابع موجود و ظرفیت هایی که در جمهوری اسلامی ایران هست برای رفع مشکلات به کار بندیم.
نماینده مردم آران و بیدگل و کاشان در مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم برزک در حل مسائل و مشکلات شهر را خوب ارزیابی کرد و گفت: وقتی درجایی مشارکت مردم باشد، مسئولان انگیزه بیشتری برای همراهی و همکاری پیدا می کنند.
شهر برزک با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی کاشان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
ایمیل ملی زیر ذره بین کمیسیون امنیت ملی