ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماجرای استعفای کی‌روش پس از بازی با گوام و روایت رهبری‌فرد از هاشمی‌نسب + فیلم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه نود این هفته دارای قسمت‌های مختلفی بود بخش‌هایی همچون  آنالیز دیدار ایران برابر ترکمنستان، مصاحبه‌ ویژه با بهروز رهبری فرد، بذل و بخشش تیم‌های دسته دومی به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال و آخرین وضعیت تیم ملی در گوام. عزت‌اللهی و بیک‌زاده هم میهمانان حضوری برنامه بودند.

نظرسنجی پیامک برنامه امشب نود به پیش بینی نتیجه دیدار تیم‌های ملی ایران و گوام اختصاص داشت که 94 درصد به برد ایران و اکثر آنها به نتیجه 3 بر صفر یا 2 بر صفر رای دادند.

پس از نظر سنجی دیدار تیم‌های فوتبال و ترکمنستان و ایران با حواشی آن پخش شد و آیتم بعدی نیز به آنالیز این دیدار اختصاص داشت.

در قسمت بعدی برنامه سعید عزت اللهی، جوان‌ترین گل‌زن تاریخ تیم ملی میهمان برنامه بود.

وضعیت تاسف بار زندگی محمد آینه‌چی، پیشکسوت تیم‌های پاس و استقلال از قسمت‌هایی بود که بینندگان برنامه را تحت تاثیر قرار داد.

آنالیز میزان جوانگرایی تیم‌های لیگ برتری بخش دیگر برنامه بود.

از90 تا 90 مثل هر هفته به سوژه‌های مختلف پرداخت.

مصاحبه با بهروز رهبری‌فرد، مدافع پیشین تیم پرسپولیس، نحوه پیوستنش به پرسپولیس، دلیل قطع شدن انگشتش در فوتبال و دلیل استقلالی شدن هاشمی نسب را در زیر مشاهده می‌کنید.

بخش بعدی برنامه نود به هبه شدن تیم‌های لیگ دویی و انتقال غیرقانونی آنها و پخش گزارش‌هایی از انتقال‌های تیم‌های شهرداری زنجان به هشتگرد و هامون سیستان به فارس اختصاص داشت.

ارتباط با افشین پیروانی و پاسخگویی در مورد دلیل استفاده نکردن کی‌روش از البسه آل اشپورت و همچنین مطلبی که در روزنامه ایران ورزشی به چاپ رسیده مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی پس از بازی با گوام استعفا می‌کند، بخش دیگری از برنامه بود.

پیروانی در این خصوص و همچنین آخرین وضعیت تیم ملی پیش از بازی با گوام گفت: گوام شرایط مناسبی را برای میزبانی ندارد و اصلاً خوب نیست و گرما و بارندگی و مسائل مختلفی که در اینجا وجود دارد مشکل‌ساز است. آنها از نظر امکانات اصلاً شرایط میزبانی ندارند و امیدوارم بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کنیم.

وی افزود: 2 شب است نخوابیده‌ایم و خواب بچه‌ها تنظیم نشده است. فوتبال فرق کرده شده و گوام کشوری است که تاکنون در زمینش نباخته است و امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و پیروز شویم.

پیروانی درباره شایعه استعفای کی‌روش گفت: تیم ملی شخصی نیست که هر کس بخواهد هر شایعه‌ای را منتشر کند. صعود تیم ملی و حضور در جام جهانی به نفع همه است، آقای کی‌روش کارشان را ادامه می‌دهند هرچند گلایه‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از 12 مرداد با هیچ کمپانی لباسی قرارداد نداریم و برای بازی مجاز هستیم هر برندی را بپوشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متأسفانه شایعات در اطراف تیم ملی زیاد است و برخی رسانه‌ها اینقدر با قدرت نوشته‌اند که کی‌روش پس از بازی با گوام استعفا می‌دهد که ما هم باورمان شده است. تیم ملی نیاز به حمایت و تعامل دارد و اینگونه مسائل در شأن تیم ملی نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: شایعه استعفای کی‌روش را قویاً تکذیب می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و کی‌روش با قدرت در تیم ملی به کارش ادامه می‌دهد.

پس از تکذیب استعفای سرمربی تیم ملی توسط مدیر تیم امید، سردبیر ایران ورزشی روی خط برنامه نود آمد و عنوان کرد منبع خبرش مدیر رسانه‌ای تیم ملی بوده و وی حتی جزئیات استعفای کی‌روش را هم مطرح کرده است. زاهدیان سردبیر ایران ورزشی همچنین تاکید کرد صداهای مربوط به مدیر رسانه‌ای تیم ملی که از طریق تلگرام به وی رسیده را نیز می‌تواند برای فردوسی‌پور بفرستد.

پس از تماس سردبیر ایران ورزشی مجری برنامه نود از همکارانش خواست تا با مدیررسانه‌ای تیم ملی ارتباط برقرار کنند و از او بپرسند که آیا خبر استعفای کی‌روش پس از بازی با گوام را او به سردبیر ایران ورزشی داده که معتمدکیا هتل را ترک کرده بود و به همین دلیل دوباره با پیروانی ارتباط برقرار شد اما وی اعلام کرد اگر چنین موضوعی صحت داشت قطعا وی در جریان قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل کریم انصاری فرد به گوام (گوام 0-5 ایران)