علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کاریکاتور/ وقتی مثلث بارسلونا رکورد مثلث رئال را می شکند


به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد گل های بارسلونا با این چهار گل به ۱۸۰ گل در تمام رقابتها در سال ۲۰۱۵ رسید و این دو گل بیشتر از تعدادی است که رئال مادرید در سال تقویمی ۲۰۱۴ به ثمر رساند.

گل نخست بارسلونا از روی گل به خودی مدافع بتیس به ثمر رسید. لیونل مسی با گل دوم بارسا، تعداد گل های این تیم با رئال مادرید را برابر کرد و لوییس سوآرس با دو گل دیگر تعداد گل های آبی و اناری پوشان را به ۱۸۰ رساند.

مسی و سوآرس در سال ۲۰۱۵ موفق شدند هر کدام ۴۸ گل برسانند و نیمار با ۴۱ گل در رده دوم قرار دارد و این ۷۶ درصد از گل هایی است که بارسا در سال ۲۰۱۵ به ثمر رسانده است.

این پانصدمین بازی لیونل مسی با پیراهن بارسلونا بود.

سایت گل اقدام به انتشار کاریکاتوری کره که نشان می دهد مثلث بارسلونا پرچم باشگاه را بر فراز قله نصب کرده و بازیکنان رئال مادرید- رونالدو ، بنزما و بیل - را به پایین انداخته است.


ویدیو مرتبط :
مقایسه مثلث بارسلونا و رئال مادرید