سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار خمینی‌شهر: رسانه‌ها به درستی اخبار حادثه بیمارستان اشرفی را منتشر نکردند


فرماندار خمینی‌شهر: رسانه‌ها به درستی اخبار حادثه بیمارستان اشرفی را منتشر نکردند

فارس/ فرماندار خمینی‌شهر گفت: متاسفانه در حادثه بیمارستان اشرفی اصفهانی به خوبی اطلاع‌رسانی نشد و رسانه‌ها به درستی اخبار این حادثه را منتشر نکردند.

احمد رضوانی نائینی ظهر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار کرد: از زمان استقرار دولت تدبیر و امید هم اطلاع‌رسانی شفاف و هم حمایت از رسانه‌ها مورد تاکید این دولت قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در شهرستان خمینی‌شهر افزود: این شهرستان از ابعاد مختلفی دارای ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر شهرها متمایز می‌کند که از جمله آنها وجود 330 هیئت مذهبی و 100 موسسه خیریه و بزرگترین مجموعه خیران کشور در یک شهر 250 هزار نفری است.

فرماندار خمینی‌شهر با تقدیر از عملکرد و دقت نظر خبرگزاری فارس در اطلاع رسانی مناسب اخبار و رویدادهای این شهرستان بیان کرد: شهرستان خمینی‌شهر دارای بیش از 100 موسسه خیریه، ان.جی.او های فعال، خیرین مدرسه‌ساز و بزرگترین خیران کشور است و حتی خیری داریم که 400 مدرسه در کشور ساخته که این نشان از برجسته بودن این شهرستان است.

وی با تاکید بر لزوم نمایش نکات و اخبار مثبت این شهرستان گفت: بیمارستان ساعی که یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های استان با ظرفیت 160 تختخوابی در خمینی‌شهر توسط خیران در حال ساخت است؛ همچنین کودکان بی‌سرپرست و یا بدسرپرست زیادی تحت پوشش خیران خمینی‌شهری قرار دارند.

رضوانی با اشاره به نزدیکی شهرستان خمینی‌شهر به شهر اصفهان عنوان داشت: دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دو پروژه عظیم در این شهرستان هستند که نشان از اهمیت موقعیت جغرافیایی خمینی‌شهر در اصفهان است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاق اخیر در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: متاسفانه اخبار این حادثه که برای یک کودک اتفاق افتاده بود ابتدا به صورت کاملا غلط در شبکه‌های مجازی منتشر شد به طوری که زخم یک سانتی‌متری را 6 سانتی‌متر و جنسیت مذکر را مونث جلوه دادند تا با احساسات مردم بازی کنند.

فرماندار خمینی‌شهر با بیان این که این مساله از همان روزهای آغازین با دلجویی فرمانداری از خانواده کودک و تذکر به خاطیان تمام شده بود، ادامه داد: این حادثه آنچنان ارزش خبری بالایی نداشت اما به دلایل مختلفی در انتشار خبر آن اغراق صورت گرفت؛ البته اصل کار بد بوده و باید با آن شدیدا برخورد شود که هر چه حکم دادستانی باشد حتما اجرا می‌شود اما نباید تا این حد بزرگنمایی می‌شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با حیثیت مردم خمینی‌شهر، مسئولان این شهر و حتی آبروی نظام جمهوری اسلامی بازی شد و افراد سودجو در رسانه‌های معاند و بیگانه درصدد ساختن لکه سیاهی از آن برای شبکه درمان کشور بودند تا آن را برای مردم به شکل دیگری نمایش دهند.

رضوانی در پایان اظهارداشت: متاسفانه در این قضیه به خوبی اطلاع‌رسانی نشد و رسانه‌ها به درستی اخبار این حادثه را منتشر نکردند؛ نباید طوری عمل شود تا خدای ناکرده دستاویز گروه‌های معاند قرار گیریم و رسانه‌ها نیز نباید تحت تاثیر چنین جریان‌سازی‌هایی شوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خبر20 شبکه خبر15آذر - حادثه بیمارستان خمینی شهر