سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار جغتای: ترویج اندیشه و تفکر امام راحل نیاز روز جامعه است


به گزارش ایرنا، محمد علی آبادی روز یکشنبه در جمع مسئولان این شهرستان افزود: یکی از اهداف دشمن جدا کردن جوانان از اندیشه والای امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر توجه به کیفیت برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جغتای اظهار کرد: برنامه های این ایام باید در خور شأن و با رویکرد مردمی برگزار شود.
علی آبادی گفت: برگزاری باشکوه آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مظهر وحدت و همدلی ملت ایران و مسلمانان جهان بوده و فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل است.
وی افزود: این مراسم از مهم ترین گردهمایی های ملت بزرگ ایران است که هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود.
فرماندار جغتای اظهار کرد: زندگی امام راحل سرشار از خداجویی و معنویت بود که بنیان مبارزه با استکبار و طاغوت را پایه ریزی نمود.
وی با بیان اینکه مبارزه استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست گفت: مجاهدت رزمندگان و پاسداران کشور علیه داعش و تفکر وهابیت نیز در همین راستا است.
وی افزود: قدرت جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از اندیشه های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که امروز به کابوسی برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تبدیل شده است.
به گفته وی حدود 250 نفر از این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عازم تهران می شوند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
7499 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش مردم در اندیشه امام / نظریه اقتصادی امام راحل