ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آنها که هواداران ما را مسخره کردند دشمنان پرسپولیس هستند


آنها که هواداران ما را مسخره کردند دشمنان پرسپولیس هستند کاپ/ سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آن کسانی که هواداران ما را دچار تمسخر قرار داده اند و این موضوع که آنها به خاطر ساندویچ به استادیوم می آیند دشمن پرسپولیس هستند.
علی اکبر طاهری درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که این همهه هوادار به ورزشگاه آمد که باعث جذابیت مسابقه می شوند. اینها سرمایه فوتبال ایران هستند.
وی درباره اینکه مدیرعامل تراکتور گفته بازی دو بر صفر به نفع تراکتور می شود گفت: ایشان نظر خودش را گفته است. ولی به نظر بنده بازی با نتیجه سه بر یک به نفع پرسپولیس خواهد شد.
طاهری درباره اینکه آیا قرار بود به هواداران ساندویچ بدهند گفت: ما قرار است بن های خریدی به هواداران سامانه مان بدهیم که از طریق آن بتوانند به رستوران ها و همین طور مراکز تفریحی و ورزشی بروند و از امکانات آنجا استفاده کنند. آن کسانی که هواداران ما را دچار تمسخر قرار داده اند و این موضوع که آنها به خاطر ساندویچ به استادیوم می آیند دشمن پرسپولیس هستند و هواداران ما بسیار باارزش و جایگاه شان برای ما بسیار بالاست. از همین جا از همه آنها تشکر می کنم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
شیرجه بازیکنای استقلال به سمت هواداران جلوی چشم هواداران پرسپولیس