چهره ها/ درد دل «اشکان خطیبی» از حذف تنها صحنه ای که نشان میداد او چقدر زحمت کشیده!


چهره ها/ درد دل «اشکان خطیبی» از حذف تنها صحنه ای که نشان میداد او چقدر زحمت کشیده!آخرین خبر/ اشکان خطیبی با انتشار این عکس نوشت:
دردِ دل:
خیلى ها به م گفتند :نکن این کار رو با خودت! هزار جور بیمارى مى گیرى،آسیبى که به بدن و اعصاب ت وارد مى کنى ،غیر قابل جبرانِ.اصلاخیال کردى چه خبره؟! ولى از اون جایى که همیشه کار خودم رو کردم و بدون در نظر گرفتن این که کجا دارم زندگى و کار مى کنم ،کم فروشى نکردم وبراى کارم از عشق و جان خرج کردم و به استانداردها پایبند بودم،این حرف ها به گوشم نرفت که نرفت!!!
کاهش بیست کیلوگرمى وزن،تحمل سرماى جانسوزى که گرسنگى رو چندبرابر مى کرد ،یادگیرى و اجراى ٢٧ قطعه موسیقى با ویولن در طول ٣ ماه ،گریم هاى طولانى و طاقت فرسا و...
بخشى از اتفاقاتى ست که در سینما-نیمکت به استقبال ش رفتم.به عشقِ کارم ،کارگردان م و مخاطب م.
بعد ازکنار گذاشته شدن فیلم از بخش مسابقه فجر به م گفتید که غصه نخورم چون مهم اینه که شما کارم رو مى بینید و قدر تلاش م رو مى دونید،مهم داورها و سینمایى ها نیستند و ...من باز دل م به حمایت شما گرم شد و سعى کردم این اتفاق رو از یاد ببرم. اما...
دیروز متوجه شدم که تنها صحنه ى فیلم که من با بالا تنه ى برهنه دیده مى شم و تماشاگر مى تونست آن چه که در فیزیک م اتفاق افتاده رو ببینه قراره از فیلم حذف بشه!!!
و حالا بدون این که از زحمات م پشیمون باشم حرفاى اون خیلى ها هى تو گوشم مى پیچه.مثل مکبث که پیشگویى وسوسه انگیز اما شوم اون ٣ جادوگر در جنگل رو مدام تو سرش مى شنید.
عکس بالا پشت صحنه ى پلان مذکور و چند دقیقه اى قبل از برداشت اصلى را ثبت کرده.


منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
صحنه هایی از اشکان خطیبی!!