قلعه‌نویی :پرسپولیس را دوست دارم


 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به علاقه طهماسبی به حضور در پرسپولیس و همچنین رفاقتی که با برانکو دارم، با حضور وی در پرسپولیس موافقت کردم.

امیر قلعه‌نویی در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم در حال حاضر بسیار خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم ما رفته رفته تکمیل‌تر می‌شود. فردا (دوشنبه) راهی کیش می‌شویم تا اردویی را در این جزیره برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما عدم آمادگی جسمانی بازیکنان بود که در تعطیلات نیم‌فصل روی آن کار کردیم. سعی کردیم نقاط ضعف تیم خود را با جذب نفرات جدید پوشش دهیم تا به امید خدا تراکتورسازی متفاوتی را در نیم‌فصل دوم شاهد باشیم. 4 بازیکن جذب کردیم و در تلاش هستیم بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه کنیم. آلویس نانگ هم که جدیدا به ما اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: اگر پول به تیم تزریق شود، یکی از سال‌های خوب تراکتورسازی رقم خواهد خورد. بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می‌کنند. البته در صورت نیاز از سهمیه آزاد خود هم استفاده خواهیم کرد. اسامی نفرات مورد نظر خود را به سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه تحویل داده‌ام.

وی با اشاره به تمایل پرسپولیس برای جذب مهرداد طهماسبی گفت: فوتبال، روحیه تعاملی دارد. پرسپولیس و هواداران این تیم را دوست دارم. یه همین دلیل و با توجه به علاقه طهماسبی به حضور در پرسپولیس و همچنین رفاقتی که با برانکو دارم، با حضور وی در پرسپولیس موافقت کردم.

قلعه‌نویی در مورد بختیار رحمانی هم تأکید کرد: وی به خوبی تمرین می‌کند و کار خود را انجام می‌دهد. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم بهتر هم می‌شود.

میزان


ویدیو مرتبط :
مصاحبه امیر قلعه نویی بعد از بازی با پرسپولیس