اراده و نصرت خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند


نماینده‌ ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اراده و نصرت خداوند، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و این مسجل است که با اراده‌ خدا اداره‌ زمین به‌دست بندگان شایسته می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، در نخستین روز از ایام‌الله دهه‌ی فجر نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی قزوین، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام «عبدالکریم عابدینی» در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه‌ی فجر اظهار کرد: روزی در این ساعات، جمعیتی میلیونی در مسیری چندین کیلومتری منتظر بودند تا امام خمینی(ره) به ایران بازگردند و باوجود این‌که شرق و غرب تمایلی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما اراده‌ی خداوند در این بود که امام(ره) به ایران بیایند و انقلاب به پیروزی برسد.

وی با بیان این‌که نصرت و اراده‌ی خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه می‌کند، افزود: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده‌ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته‌ی خدا می‌دهد.

امام‌جمعه‌ شهر قزوین خاطرنشان کرد: اراده‌ی خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی هم‌چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان‌گونه که اراده‌ی خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن‌ها نیز به ثمر خواهد نشست و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پروژه تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران