ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام آرای انضباطی فوتبال؛ تذکر کتبی به رسول خطیبی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز 10 اسفند 94 برگزار شد و از سوی علی عباسی-مدیر رسانه‌ای تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور پس از پایان بازی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول خطیبی –سرمربی تیم ماشین سازی تبریز نیز به خاطر رفتار غیر ورزشی با تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

جریمه نقدی برای مربیان تیم نفت وگاز گچساران

مسابقه دو تیم شهرداری بندرعباس و نفت و گاز گچساران از سری رقابتهای لیگ دسته دوم 12 اسفند ماه 94 برگزار شد. کمیته انضباطی به دلیل تخلف بهمن فرازمند و وحید بیانلو-مربیان تیم نفت و گاز گچساران مبنی بر درگیری با مدیر رسانه‌ای تیم شهرداری بندر عباس، هر کدام از افراد را به پرداخت نقدی 5 میلیون ریالی جریمه کرد.

آرش طالبی-مدیر رسانه ای تیم شهرداری بندرعباس نیز به خاطر درگیری با مربیان تیم مقابل به جریمه نقدی 5 میلیون ریالی محکوم شد.

محرومیت سه جلسه ای برای بازیکن تیم برق شیراز

دیدار دو تیم پرسپولیس برازجان و برق شیراز از سری رقابت‌های لیگ دسته سوم برگزار و از سوی محمد دهقان-بازیکن تیم برق شیراز رفتار نادرست مبنی بر فحاشی به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. این بازیکن طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
آرشیو ویدئو:گل اسطوره فوتبال تبریز"رسول خطیبی"به بلاروس