سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ازمرگ سه جوان دراثربرق گرفتگی تا كشف تریاك در بارهندوانه


دراین حادثه، سه فردجوان درحال نظافت مخزن پمپاژ آب استخر درمزارع اطراف شهرمهاباد بودند كه دچاربرق گرفتگی شدند و هر سه نفر آنها فوت كردند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، یكی از علل مهم در وقوع حوادث، بی احتیاطی و عدم رعایت نكات ایمنی است كه مردم باید به این نكات توجه داشته باشند تا شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

** كشف 100 كیلو تریاك از بار هندوانه كشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان كرمان از كشف 100 كیلوگرم تریاك، درون یك كامیون كه زیر بار هندوانه جاساز شده بود، خبر داد.
سرهنگ ناصر فرشید به پایگاه خبری پلیس فتا گفت: مواد مخدر آسیب های اجتماعی فراوانی را در پی دارد و پلیس با رصد اطلاعاتی همواره به دنبال انهدام باندهای قاچاق و توزیع مواد افیونی است.
وی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر كرمان و استان اردبیل در اقدام اطلاعاتی مشترك توانستند سرنخ هایی از عبور یك محموله مواد مخدر به دست آورند.
سرهنگ فرشید ادامه داد: با مشخص شدن زمان عبور این محموله كنترل محورهای مواصلاتی تشدید كه در این رابطه تیمی از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر كرمان به یك كامیون 'ولوو' حامل هندوانه مشكوك شدند.
وی با اشاره به توقیف این خودرو در محور 'ماهان - كرمان'اضافه كرد: در بازرسی فنی از كامیون 15بسته تریاك به وزن 100 كیلوگرم كشف و متهم نیز دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان كرمان مقصد این كامیون را استان تهران و مبدا آن را استان های شرقی كشور عنوان كرد و افزود: در این عملیات مالك اصلی مواد كه با یك دستگاه پژو 405 به عنوان اسكورت، كامیون را همراهی می كرد نیز دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

**دستگیری گرداننده سایت اشاعه فساد و فحشا
رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی خبر داد كه در فضای مجازی با راه اندازی سایتی با عنوان همسریابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می كرد.
سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: كارشناسان پلیس فتا استان فارس هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی شدند كه در قالب همسریابی و با ارایه شماره كارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می كرد.
وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به طراحی سایت هایی كرده اند كه با عنوان همسر یابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها می كنند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: پلیس فتا كه وظیفه گشت زنی در فضای مجازی را به عهده دارد در چنین مواردی بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطی را شناسایی و طبق قوانین با افراد متخلف برخورد می كند.
حسینی با اشاره به دستگیری متهم این پرونده، گفت: وی در بازجویی های اولیه و پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال به جرم انتسابی اعتراف كرد.

**هشدار پلیس فتای گلستان در خصوص هتك حیثیت نامزدهای انتخاباتی
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: انتخابات، كارزاری سیاسی است كه وجود شفافیت و تضمین اصل عدالت از لوازم اصلی و بنیادین آن است.
سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار داشت: انتخابات سالم، انتخاباتی است كه مبتنی بر انصاف و كرامت انسانی باشد؛ از این رو هرگونه رفتار یا گفتاری كه با مقوله كرامت انسان‌ها در رقابت‌های انتخاباتی مغایرت داشته باشد، غیرقابل قبول به شمار می‌رود.
وی گفت: بنابراین، این دسته از رفتارها یعنی رفتارهایی كه كرامت طرف مقابل را در مبارزات انتخاباتی مورد خدشه قرار می‌دهند اصولاً جزو اعمال نامشروع به شمار می‌روند.
رجبلی ادامه داد: قوانین انتخاباتی كم و بیش به تقبیح این دسته از اعمال مبادرت می‌كنند و ماهیت این دسته از اعمال به گونه‌ای است كه معمولاً اصل آزادی و برابری انتخاب‌كنندگان و انتخاب‌شوندگان را مخدوش می‌كند.
رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: قوانین انتخاباتی حاكم بر كارزارهای انتخاباتی در ایران و حتی قوانین كیفری، این دسته از اعمال را به صراحت، مورد مجازات قرار داده‌اند؛ به عنوان مثال، می‌توان به ماده 608 قانون مجازات اسلامی اشاره كرد كه توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ ركیك چنانكه موجب حد قذف نباشد را جرم‌انگاری كرده و مجازات‌هایی برای آنها قائل شده است.
وی افزود: ماده 65 قانون انتخابات نیز بیان می‌كند كه داوطلبان نمایندگی و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ سوء علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظر را مطرح كنند.
رجبلی ادامه داد: هرگونه هتك حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی برای عموم ممنوع بوده و متخلفان طبق مقررات مجازات خواهند شد.

**قاتل نامرئی، جان دو فرزند خانواده ای را در زنجان گرفت
دو نفر از فرزندان یك خانواده بر اثر گاز گرفتگی در زنجان جان خود را از دست دادند.
ساعت 18:30 شب گذشته یك فقره مرگ مشكوك در میدان محمدیه خیابان قدس به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد مادر 22 ساله و دو فرزند2 ساله و 5 ساله حین استحمام به علت نشت گاز از آبگرمكن دچار گازگرفتگی شده كه پس از انتقال به مركز درمانی ، متاسفانه اقدامات درمانی موثر نبوده و هر دو فرزند خانواده فوت می كنند.
به گفته پزشك حال مادر خانواده نیز مساعد نیست. اجساد برای بررسی بیشتر به پزشكی قانونی منتقل و بررسی های پلیسی در باره علت وقوع حادثه ادامه دارد.

**كشف 49 فقره سرقت داخل خودرو در شرق اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یك سارق حرفه ای داخل خودرو و كشف 49 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ جهانگیر كریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: یكی از تیم های گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در یكی از خیابان های خلوت، فردی را در حال سرقت ضبط از یك دستگاه سواری پراید مشاهده و او را در یك اقدام غافلگیرانه، دستگیر كردند.
این مقام انتظامی تصریح كرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 49 فقره سرقت داخل خودرو در شرق شهر اصفهان اقرار كرد.
اجتمام(5)9105**1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خودکشی و برق گرفتگی دختر جوان..