علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مدیریت علمی اصلی ترین شرط موفقیت صنایع است


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 20:51

مدیریت علمی اصلی ترین شرط موفقیت صنایع است

ایرنا/ دکتر بهرام سبحانی بعدازظهر دوشنبه در مراسم دریافت گواهی جایزه جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: فولاد مبارکه برای اولین بار توانست در فرایند جایزه جهانی MAKE شانه به شانه 25 شرکت بزرگ آسیایی از جمله تویوتا و سامسونگ قرار گیرد.
وی با بیان اینکه موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی، یک شبه اتفاق نمی افتد گفت: ما سعی کردیم دانش و علم از پایین ترین سطوح کارگاهی تا بالاترین سطوح سازمان نهادینه کنیم و در نتیجه فولاد مبارکه به جایگاهی رسیده که بزرگترین صادرکننده محصولات غیرنفتی کشور به شمار می آید.
سبحانی، انتقال دانش را یکی از وظایف شرکت های بزرگ توصیف کرد و گفت: فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، این رسالت را برای خود قائل است که دانش فنی به دست آمده در طول سالیان اخیر را به دیگر واحدهای صنعتی انتقال دهد.
وی ادامه داد: نظام بهره وری فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یک الگوی موفق در اختیار واحدهای تولید فولاد در کشور، متروی اصفهان و حتی کارخانجات تولید ظروف قرار گرفته است.
مدیرعامل فولاد مبارکه، رقابت با شرکت های دانشی برتر جهان همچون گوگل را جزء هدفگذاری های این مجموعه صنعتی عنوان کرد و گفت: رسیدن به این هدف قطعا دور از دسترس نیست و با تلاش و برنامه ریزی و اراده قوی می توان به آن دست پیدا کرد.
وی موفقیت فولاد مبارکه را مدیون دانشگاه ها و مراکز علمی کشور دانست و گفت: بخش مهمی از مدیران ما فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور هستند و این موضوع نشان می دهد که دانشگاه ها کارشان را به خوبی انجام داده اند.
مراسم تجلیل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان تنها سازمان ایرانی راه یافته به جمع برترین های سازمان های دانشی پیشرو در سطح آسیا با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، دکتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از دانشگاهیان و فعالان صنعت برگزار شد.
در این مراسم گواهینامه دریافت جایزه جهانی MAKE در محل دانشگاه صنعتی شریف به دست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر بهرام سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعطا شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مدیریت ترسیم فضا کارآفرین : (مدیریت - صنایع) مدیریت سرمایه‌گذاری مدیریت مذاکره م