ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



البر:دورتموند هم شانس قهرمانی مثل بایرن دارد/دوست ندارم اشتوتگارت سقوط کند!


به گزارش خبرگزاری فارس جیووانی البر در گفت‌وگویی با کیکر اظهار داشت: هرچند بایرن قاطعانه دور رفت را با قهرمانی به پایان برد اما معتقدم کسب این مقام به منزله دست‌یابی حتمی به جام قهرمانی در فصل جاری نیست.

این چهره 43 ساله که سابقه انجام 260 بازی در بوندس‌لیگا برای تیم‌های بایرن، اشتوتگارت و بورسیامونشن‌گلادباخ را در کارنامه دارد، افزود: در کنار بایرن، دورتموند بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

وی همچنین در مورد تیم‌های که در پایان فصل جاری احتمال دارد به دسته دوم سقوط کنند، نیز بیان کرد:وضعیت هوفن‌هایم را تیره و تار می‌بینم. اشتوتگارتی‌ها هم مجبورند تا روز آخر تلاش کنند که به دسته دوم نروند. البته اشتوتگارت، تیم سابقم در بوندس‌لیگا است و دوست ندارم دچار چنین سرنوشتی شوم.

البر که هم اکنون به عنوان کشاورز در کشورش کار می‌کند، در این مصاحبه عنوان کرد یکه‌تازی بایرنی‌ها در صدر جدول بوندس‌لیگا را از شرایط رقابت خارج نخواهد کرد.

وی اظهارداشت: با وجود درخشش بایرنی‌ها، بوندس‌لیگا خسته کننده نیست. همین بورسیامونشن‌گلادباخ بر بایرن غلبه کرد. چرا تیم‌های دیگر نتوانند بایرن را شکست دهند؟

البر همچنین لیگ فوتبال آلمان‌ها را با لیگ‌های ممتاز اروپایی مقایسه کرد و گفت: بعد از لالیگا و لیگ برتر من از بوندس‌لیگا حرف می‌زنم.

انتهای پیام/ش

http://fna.ir/Z9OL71


ویدیو مرتبط :
قهرمانی دورتموند درسوپرکاپ آلمان،دورتموند2-بایرن 0