سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت شمار زیادی از سرکرده‌های داعش در حملات ارتش عراق


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراقی، جنگنده‌های ارتش عراق در ادامه عملیات علیه تروریسم تکفیری، 3 خودروی بمب گذاری شده گروه تروریستی داعش در منطقه "ابوطیبان" در شرق "هیت" واقع در غرب استان الانبار را منهدم کردند.

همچنین «ابوزیاد الحمیری» یکی از سرکرده های نظامی داعش، «ابواسعد» والی الانبار، «ابوزینب» مسئول ارتباطات داعش، «ابوفاطمه» مسئول امنیتی داعش، و «ابونادیه» مسئول عوامل انتحاری در پی حملات هوایی ارتش عراق به مراکز تجمع آنها در منطقه "نزال" در شهر فلوجه در استان الانبار به هلاکت رسیدند.

و خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عراق یک عامل انتحاری را در حالی که تلاش داشت به یکی از مناطق ارتش در روستای "السفریه" در غرب استان الانبار حمله کند به هلاک رساندند.

در پی حملات موشکی نیروهای عراقی به مراکز تجمع تروریستها در منطقه "حصیبه شرقی" در الانبار 3 عنصر تروریست به هلاکت رسیدند. در این حملات همچنین یکی از سرکرده های داعش به هلاکت رسید و تعدادی از معاونانش زخمی شدند.

همچنین در پی حملات توپخانه ای ارتش سوریه به مراکز تجمع تروریستها در منطقه "بستان الفخامه" در جزیره الانبار، تعدادی از خودروهای تروریستها منهدم شد.

ادامه پیشروی‌ها در استان الانبار

بر اساس این گزارش، نیروهای داوطلب عشایر در استان الانبار، بخش جنوبی پل "القاسم" در مرکز الرمادی را به کنترل خود در آوردند.

نیروهای امنیتی عراقی  نیز مخفی گاههای داعش را در رشته کوههای حمرین در استان دیالی واقع در شرق این کشور را هدف قرار دادند.

کشف مستندات مهم از داعش

فرمانده پلیس استان دیالی گفت که در عمق تپه های حمرین در شمال شرق بعقوبه به مستندات مهمی از داعش دست یافته اند که نشان می دهد اهالی مناطق آزادشده  به تروریستها پناه نداده اند.

ادامه اعدام‌های داخلی در داعش

گروه تروریستی داعش یکی از سرکرده های خود به نام «هارون الچچنی» که منصب فرمانده گردان چچنی ها در این گروه در شهر موصل را بر عهده داشت به بهانه جاسوسی برای نیروهای روسیه اعدام کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عراق:1392/10/19:ارتش عراق در دو قدمی سرکرده داعش-الانبار