سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار قزوین با یکی از مبارزین و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب دیدار کرد


به گزارش روابط عمومی استانداری که روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده است، فریدون همتی با حضور در منزل حجت الاسلام علیخانی ضمن دیدار با وی از تلاش ها و مجاهدت های وی در دوران قبال و بعد از انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام علیخانی در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی و نقش علما و روحانیون استان در جریان ها و حوادث مختلف سیاسی و اجتماعی پرداخت.
وی در پایان نسخه ای از کتاب خاطرات خود را که به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تدوین و منتشر شده است به استاندار قزوین هدیه کرد.
استاندار قزوین در ادامه با حضور در منزل حجت الاسلام حاج شیخ روح الله عزیزی از فعالان اجتماعی و سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
گفتنی است ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار،اسماعیل رضایی سرپرست اداره کل حوزه استاندار، نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رضا عسگری سرپرست فرمانداری البرز، استاندار را در این دیدارها همراهی می کردند.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاندید ریاست جمهوری و زندانیان سیاسی (مدیریت جهان )