ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احتمال غیبت ماندزوکیچ در مصاف یوونتوس - بایرن مونیخ


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت و خانه‌نشینی چهار هفته‌ای ماریو ماندزوکیچ ممکن است او را از مصاف تیمش برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز دارد. یوونتوس روز چهارم اسفند، در دور رفت از اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است و این در حالی است که مصدومیت اخیر مهاجم بانوی پیر در جریان بازی برابر اینتر در جام حذفی ایتالیا ممکن است او را برای چهار هفته از میادین دور کند.

در همین حال کوادوو آساموا، هافبک هجومی غنایی یوونتوس هم که مانند ماندزوکیچ در بازی برابر اینتر دچار مصدومیتی عضلانی شد، نتوانست در تمرینات روز گذشته (جمعه) تورینی‌ها شرکت کند.

باشگاه یوونتوس در خصوص وضعیت دو بازیکن هجومی خود بیانیه‌ای در سایت رسمی‌اش منتشر کرده که در آن آمده است: کوادوو آساموا و ماریو ماندزوکیچ، هر دو مورد معاینه قرار گرفتند تا مصدومیت‌شان در جریان بازی برابر اینتر در جام حذفی مشخص شود. هافبک غنایی دچار پارگی عضله دو سر ران پای راست شده است و انتظار می‌رود که بین دو تا سه هفته خانه‌نشین شود. معاینات صورت گرفته روی ماندزوکیچ هم نشان داده است که او از ناحیه یکی از رباط‌های کشاله ران دچار پارگی شده است و مدت ریکاوری او نیز تا چهار هفته تخمین زده می‌شود.

با توجه به مدتی که باشگاه یوونتوس برای ریکاوری ماندزوکیچ در نظر گرفته است و از آنجایی که بازی رفت یووه و بایرن مونیخ دقیقاً 24 روز دیگر برگزار می‌شود، احتمال دارد که مهاجم پیشین باواریایی‌ها نتواند در تورین با هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش تجدید دیدار کند.

انتهای پیام/19


ویدیو مرتبط :
یوونتوس - بایرن مونیخ