پریناز ایزدیار: در فیلم «ابد و یک روز» از نقشم در «شهرزاد» فاصله گرفتم


پریناز ایزدیار: در فیلم «ابد و یک روز» از نقشم در «شهرزاد» فاصله گرفتمفارس/ بازیگر فیلم «ابد و یک روز» گفت: وقتی فیلمنامه را مطالعه کردم با خودم گفتم که قطعا و بدون شک در این کار حاضر خواهم شد.
پریناز ایزدیار بازیگر نقش "سمیه" در فیلم "ابد و یک روز" در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، گفت: با افتخار حضور و بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز را قبول کردم. در حقیقت وقتی فیلمنامه را مطالعه کردم با خودم گفتم که قطعا و بدون شک در این کار حاضر خواهم شد.

وی افزود: از دیگر ویژگی هایی که موجب شد تا این نقش و حضور در این فیلم را قبول کنم نخست باید به نقش متفاوت خوداشاره کنم و سپس گروه حرفه ای که در راه ساخت فیلم "ابد و یک روز" فعالیت می کردند اشاره کنم.

این بازیگر ادامه داد: کارگردان خلاق، گروه حرفه ای و فیلمنامه خوب نیز از دیگر امتیازاتی بود که موجب شد تا در تصمیم خود در بازی در این فیلم قاطع باشم. در حقیقت عوامل فراوانی بود تا به من این اجازه را ندهد که در این فیلم حاضر نشوم.

ایزدیار خاطرنشان کرد: خیلی تلاش کردم تا آنجایی که می شود در فیلم "ابد و یک روز" از حس و حال نقشی که در سریال "شهرزاد" دارم فاصله بگیرم و فکر هم می کنم فاصله فراوانی هم دارم.

وی در پایان تصریح کرد: پیرامون برخورد و استقبال مخاطبان از این فیلم نمی توانم پیش بینی درستی انجام بدهم. اما اکثر مخاطبان بعد ازنمایش فیلم در برج میلاد با حال و هوای خوشی از سالن سینما بیرون آمدند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سکانسی از فیلم سینمایی خوک با بازی پریناز ایزدیار