«حسام‌الدین سراج» به برنامه «ساعت ۲۵» می رود


«حسام‌الدین سراج» به برنامه «ساعت ۲۵» می رودمهر/ حسام الدین سراج خواننده موسیقی اصیل ایرانی و نوازنده سنتور و سه تار مهمان این هفته برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» می شود.
برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» پنجشنبه شب ۱۳ اسفندماه میزبان حسام الدین سراج خواننده موسیقی اصیل ایرانی، نوازنده سنتور و سه تار و خالق آثار ماندگاری چون «نینوا»، «شمس اضحی»، «شرح فراق» و ... می شود.
حسام الدین سراج روی صندلی مهمان و در مقابل امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه قرار می گیرد و درباره تجربیات خود، موسیقی اصیل ایرانی و وضعیت حال حاضر موسیقی و آثار خود سخن می گوید. در این برنامه همچنین شاهد پخش گزیده ای از آثار این هنرمند خواهیم بود.
این برنامه همچون روال هر هفته راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه روی آنتن شبکه ۵ می رود و بخش های دیگری همچون آیتم های «موسیقی فیلم» با سخنان مانی جعفرزاده، «موسیقی نواحی» با سخنان هوشنگ جاوید، «موسیقی اصیل ایرانی» با صحبت های مقداد شاه حسینی، اخبار و اتفاقات موسیقی را در بر می گیرد.
برنامه «ساعت ۲۵» درراستای تخصصی تر شدن و بررسی جدی تر سبک های مختلف موسیقی هر هفته یکی از موضوعات این هنر را با حضور مهمان و مجری کارشناس برنامه به بحث و چالش کشانده و سعی در گشودن بابی جدید در پرداختن به مسائل و مشکلات موسیقی دارد.
این برنامه هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت ۰۰:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود.
تهیه‌کننده: محمود محمودی، کارگردان: احمد اطراقچی، سردبیران: حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی، مجری: امیرحسین مدرس، مدیر تولید: آرش جهانشاه، تصویر و نور: مهداد هوشیاری، تدوین: سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه، دستیاران: عباس هوشیاری، محمد بنایی و روابط عمومی: شیوا خورسند عوامل و دست اندرکاران «ساعت ۲۵» هستند.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حسام الدین سراج در برنامه"بهار در خانه است"