سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف چک‌پول تقلبی در رودسر


کشف چک‌پول تقلبی در رودسرمیزان/ فرمانده انتظامی رودسر از کشف مقدار 19 میلیون و 500 هزار ریال چک‌پول تقلبی و دستگیری سه نفر در این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی پورقاسم اظهار کرد: شب گذشته ماموران انتظامی بخش کلاچای این شهرستان در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس با دو سرنشین خانم و یک آقا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو تعداد 39 فقره چک پول جعلی 500 هزار ریالی در مجموع به مبلغ 19 میلیون و 500 هزار ریال کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی رودسر، متهمان را 21 ،24 و 21 ساله و اهل تهران ذکر کرد و گفت: ماموران انتظامی متهمان را به همراه چک‌پول‌های کشف شده تحویل مراجعه قضایی دادند.
وی از شهروندان خواست تا با توجه به امکان گردش چک پول‌های جعلی در بازار، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.



منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
باند چاپ اسکناس و چک پول های تقلبی در چنگ قانون