ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان به نتایج ضعیف این تیم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 11:38

واکنش دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان به نتایج ضعیف این تیم

ایسنا/ سنگربان سابق چلسی از عملکرد ضعیف این تیم در فصل جاری شگفت زده شده است.
پتر چک بهترین دروازبان تاریخ باشگاه چلسی به شمار می‌آید. او یازده سال در این تیم بازی کرد و موفق شد چهار عنوان قهرمانی در لیگ جزیره و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد.
هواداران چلسی علاقه بسیار زیادی به چک داشتند اما ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تیبو کورتوا جوان را به او ترجیح داد و همین باعث شد تا این سنگربان با تجربه، دست به تصمیمی جنجالی بزند و آرسنال را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. تصمیمی که هواداران چلسی را به خشم آورد.
چلسی در غیاب سنگربان اسطوره‌ای خود، نمایش بدی در لیگ جزیره طی این فصل داشته است. این دروازه‌بان اهل جمهوری چک باور نمی‌کند تیم سابقش تا این اندازه ضعیف شده باشد. او در این زمینه گفت: به هیچ وجه نمی‌توانم جایگاه چلسی در جدول رده بندی را باور کنم. این تیم، 6 ماه پیش قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد و شکست‌ناپذیر نشان می‌داد اما الان با وجود اینکه چند بازیکن خوب دیگر هم جذب کرده اما بسیار ضعیف ظاهر شده است.
چک ادامه داد: باید اعتراف کنم از نتایج کابوس‌وار چلسی بسیار شگفت زده شدم. واقعا در شوکم. چطور ممکن است یک تیم با تعداد زیادی ستاره در ترکیبش، این‌گونه ظاهر شود؟
هرچند چلسی روزهای سختی را در لیگ جزیره پشت سر می‌گذارد اما آرسنال با دروازه‌بانی باتجربه چون پتر چک، نتایج خوبی به دست آورده است و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واکنش های زیبای دروازه بان تیم ملی بانوان