سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مردم با افزودن بصیرت مواظب توطئه‌های دشمنان باشند


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مردم با افزودن بصیرت مواظب توطئه‌های دشمنان باشندایسنا/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان پایور و سربازان آموزشی مرکز آموزش 08 خاش گفت: مردم ایران باید با افزودن بصیرت خود مواظب توطئه‌های دشمنان باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم با حضور در مرکز آموزش 08 شهید ابراهیم نوری نزاجا با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی گفت: حماسه عظیم مردم ایران در نهم دی‌ماه 1388 از جمله حماسه‌های مهم بصیرتی است که باید در تاریخ ماندگار باشد و هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی باز هم ساکت نخواهند نشست، اما مردم ایران باید با افزودن بصیرت خود مواظب توطئه‌های دشمنان باشند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ تصویری سلحشوران کاری از عقیدتی سیاسی ارتش