سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه هفته نامه طراوت زاگرس به ترویج سبک زندگی غربی در نشریات زرد


هر دشمنی که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را داشته باشد جایگاه زن و مادر را هدف می گیرد و چه سلاحی بهتر و موثرتر از رسانه و مطبوعات، حال این مطبوعات گاهی تنها برای کسب سود اقتصادی و جذب مخاطب روی به استفاده از مطالب بی ارزش می آورند که از مصادیق آن داستان های طلاق و خیانت و پشت پرده زندگی ستاره های هنری و ورزشی است.
گاهی عقبه فکری پشت نشریه ای کمین کرده که قصد دارد در بلندمدت ریشه اعتقادی یک جامعه را بخشکاند و برای این کار بر روی زنان و مادران آن جامعه تمرکز کرده است.
نشریات زرد دریافته اند زنان خانه دار و دختران جوان امروزی دیگر علاقه چندانی به هنر و خیاطی و آشپزی ندارند و همگی با روی آوردن به آماده خوری و تجمل گرایی نیاز به دوخت و دوز ندارند و همین نگاه از سوی گردانندگان نشریات زرد خانوادگی به زن منجر می شود نگاه کالاگونه به زن در جامعه پدید آید و هویت زن زیرسوال برود.
تلنگر، ضرورت مدیریت مصرف در بخش تجاری و بازار کسب و کار و فنا شدن شخصیت زنانه در قبال اشتغال موقت از دیگر مطالب تولیدی این شماره هفته نامه طراوت زاگرس است.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تلاش جدی بی بی سی برای ترویج سبک زندگی غربی