سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیر«علی سامانی» فرمانده آجا در فارس شد


امیر«علی سامانی» فرمانده آجا در فارس شدمهر/ امیر«علی سامانی» فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نجابت ارتش در دوران انقلاب بسیار چشم گیر و بی مانند بود.
هادی پژوهش جهرمی افزود: قبل و زمان پیروزی انقلاب اسلامی اگر ارتش نبود به طور حتم شرایط به گونه ای دیگر می شد فعالیت های این گروه بسیار تاثیر گذار بود.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس نیز نقش چشم گیر و ارزشمندی داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس یادآورشد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای کارنامه بسیار مطلوبی است و نه تنها در موضوع دفاع از کشور تاثیرگذاراست بلکه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توان خود را افزایش داده است.
پژوهش تاکید کرد: امروز که شاهد تغییر در فرماندهی ارشد آجا در فارس هستیم باید به نجابت و همدلی «امیر محمدی» اعتراف کرد که در این چند سال با همدلی و اتحاد همواره در کنار مسئولین استان قرار داشت.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
ابوعلی سینا و توطئه ی ترور امیر اسماعیل سامانی