هنوز وارد مذاکره رسمی نشدیم/ مقدمات کار سپاهان با اسکوچیچ تمام شد


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اصغر باقریان در مورد انتخاب سرمربی فولاد گفت: مقدمات کار را با اسکوچیچ تمام کردیم و هیأت مدیره به این نتیجه رسید که اگر مشکلی برای عقد قرارداد با وی نباشد با این مربی وارد مذاکره شویم.

وی در مورد اینکه اسکوچیچ با فولاد قرارداد دارد، گفت: این مشکل اوست مشکل ما نیست. ما در صورتی که او مشکلی برای قرارداد نداشته باشد وارد مذاکره خواهیم شد و در این صورت با او قرارداد خواهیم بست. هر چند که اسکوچیچ خودش اعلام آمادگی کرده است.

باقریان با بیان اینکه تا امروز تکلیف روشن خواهد شد، گفت: به اسکوچیچ گفتیم اگر می‌توانی با سپاهان قرارداد ببندی ما این تمایل را داریم تا از وی استفاده کنیم. در هر صورت تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته بود از کانال دلال صحبت نمی‌کند، تاکید کرد: واقعا اینچنین نیست. وقتی بخواهم با کسی کار کنم با اطرافیانش کاری ندارم.اینکه کسی کنارش باشد یا نباشد برای ما مهم نیست و من فقط با خود سرمربی طرف هستم.

وی در پایان گفت:‌هنوز وارد مذاکره رسمی با اسکوچیچ نشدیم اما در صورتی که رو در رو بنشینیم فقط مربی را می‌شناسم و هیچ‌کس را به رسمیت نمی‌شناسم.

 


ویدیو مرتبط :
باشگاه سپاهان با اسکوچیچ به توافق اولیه رسید