سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک تن موادمخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان کشف شد


به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: دو عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح در مرزهای جنوبی استان صورت گرفت که منجر به کشف یک تن مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچی شد.
وی ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصت مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند که با واکنش مرزداران هنگ مرزی سراوان ناکام ماندند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از اشرار در درگیری با مرزبانان کشته و حدود یک تن مواد مخدر از آنان کشف شد.
سردار حبیبی با اشاره به عملیات دیگر صورت گرفته توسط مرزداران در جنوب استان گفت: ماموران در توقیف یک خودرو 405 مشکوک بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر و تعدادی اسلحه و مهمات را کشف کردند.
7322/3042/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استعدادهای کشف نشده سیستان بلوچستان زیبا و دیدنی