فیلم «اژدها وارد می‌شود» مانی حقیقی در بخش رقابتی جشنواره برلین


 فیلم «اژدها وارد می‌شود» مانی حقیقی در بخش رقابتی جشنواره برلینخبرآنلاین/ فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» جدیدترین ساخته مانی حقیقی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره فیلم برلین انتخاب شد.
شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم برلین در حالی که چندی پیش مریل استریپ به عنوان رییس هیات داوران این دوره از جشنواره معرفی شد از ١١ تا ٢١ فوریه سال ٢٠١٦ برگزار می‌شود. بر اساس قانون جشنواره‌های الف جهانی از جمله جشنواره فیلم برلین، فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی این جشنواره‌ها باید اولین نمایش خود را در آن جشنواره داشته باشند، اما به گفته مانی حقیقی در مورد فیلم «اژدها وارد می‌شود» که در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حاضر است این توافق حاصل شده که اولین نمایش فیلم‌های ایرانی در ایران صورت بگیرد.

مانی حقیقی درباره حاشیه‌هایی که درباره این فیلم در چند روز گذشته و حضور آن در جشنواره فیلم فجر مطرح شده توضیح داد: اصولا حاشیه‌هایی که ایجاد می‌شود نمک جشنواره فجر است و مرا ناراحت نمی‌کند. اما شایعه‌ای که درباره این فیلم پراکنده شد، کاملا نادرست است چون تا این لحظه من هیچ واکنشی از بخش ممیزی وزارت ارشاد دریافت نکرده‌ام، البته معنی آن نیست که دریافت هم نخواهم کرد، اما هیات بازبینی فعلا هیچ نظری نداده و قطعا واکنش بعدی من به این نظرها بستگی خواهد داشت.

حقیقی درباره پیش‌بینی‌اش از واکنش تماشاگران ایرانی به فیلمش هم مطرح کرد: برای من خیلی جالب است ببینم کسانی که از فیلم‌های قبلی‌ام به خصوص «پذیرایی ساده» استقبال کردند، به این فیلم چه واکنشی نشان خواهند داد.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫مانی حقیقی جهانی شد/ بزرگداشت کارگردان "اژدها وارد می شود" در مادرید‬‎