فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری نشست‌های تخصصی در نمایشگاه کتاب کرمان


به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخش فعالیت‌های جنبی یکی از بخش‌های چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمان است که همزمان با برپایی نمایشگاه، نشست‌هایی با موضوعات مختلف ادبیات، تاریخ، رونمایی و نقد کتاب‌ها و همچنین بزرگداشت‌هایی برای بزرگان برگزار می‌‌کند.این نشست‌ها از اولین روز نمایشگاه کتاب کارش را آغاز کرده و تا 22 آبان ماه به کار خود ادامه می‌دهد.

از 16 آبان‌ماه هر روز عصر نشست‌های «نقد و بررسی وضعیت داستان نویسی در استان»، «بررسی مشکلات توزیع کتاب در استان»، «نهضت سرخ حسینی و انتظار موعود»، «نقش انجمن های کتابداری در ترویج مطالعه»، «شعر و مشاعره»، «مطالعه، چالش‌ها و فرصت‌ها»، «جایگاه زن در نظام خانواده و اجتماع»، «رونمایی و نقد کتاب زندگی نام شهید جلال محمدی»، «کارآفرینی»، «ادبیات کودک، تصویرگری و آموزش تفکر»، «رونمایی و نقد کتاب تل ابلیس و مجموعه آثار مس شناخت»، «کارگاه آموزشی آسیب شناسی اجتماعی نظم و امنیت» در محل سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمان به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا تاریخ  22 آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری نشست تخصصی BPN با مدیران طلایی و اثربخش