علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نیازمند ساخت آشیانه بالگرد در استان زنجان هستیم


به گزارش خبرنگار مهر، علی طاهری دوشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال‌احمر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ابهر، در جمع خبرنگاران افزود: فاز اول و دوم پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب  که در ۲۳ کیلومتری زنجان در لاین جنوبی آزادراه زنجان-تبریز  واقع شده ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه  برای تکمیل فاز دوم پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب، باید با پیمانکار تسویه حساب کنیم ادامه داد: سوله‌ها، ساختمان اداری، نگهبانی و سایر بخش‌های مربوط به محوطه‌سازی تکمیل شده و در حال حاضر، بدهی یک میلیارد تومانی ما به پیمانکار، تنها مشکل موجود به‌شمار می‌رود به همین جهت در تحویل پایگاه دچار تعلل شده‌ایم و در صورت تسویه حساب  ۲ درصد باقی‌مانده نیز به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: متاسفانه در پایگاه‌های سرخه‌دیزج، دو تپه سفلی و زرین‌آباد ایجرود خودروی رهاسازی نداریم و علت آن نیز بالا بودن قیمت خودورها و تجهیزات داخلی آن‌ها است. به همین‌خاطر، در صورت تامین اعتبار، ۳ دستگاه خودروی رهاسازی خریداری می‌شود.

طاهری ادامه داد: حوزه امداد و نجات در طول سال فعال است و خوشبختانه طی نوروز امسال نیز با ۳۵۰ نفر امدادگر و نجات‌گر در خدمت مسافران هستیم.

وی افزود: در حوزه جوانان نیز ۱۸ اکیپ در مبادی ورودی و خروجی، همچنین اماکن سیاحتی و زیارتی مستقر هستند و با توزیع نقشه و بروشور، به ارتقای ایمنی و سلامت مسافران مبادرت می‌ورزند.

با بیان اینکه به دنبال استقرار یک فروند بالگرد امداد و نجات در پایگاه اداد و نجات شنالغرب کشور در استان زنجان هستیم افزود: برای استقرار بالگرد امداد و نجات در استان نیازمند ساخت آشیانه بالگرد در استان هستیم ساخت آشیانه به حداقل ۴ تا ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


ویدیو مرتبط :
معرفی استان زنجان