ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال بانوان ایران در لیگ حرفه‌ای زنان آمریکا


کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال بانوان ایران در لیگ حرفه‌ای زنان آمریکاایسنا/ کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تصمیم دارد در WNBA به میدان برود.
تینا ادنا عیسائیان کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تصمیم دارد برای ادامه دوران بازیگری خود به لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان آمریکا بپیوندد.
عیسائیان که به عقیده کارشناسان بهترین بازیکن بسکتبال بانوان ایران است سال‌های گذشته از تیم‌های اروپایی پیشنهاد داشت اما همه آن‌ها را رد کرد. از مدت‌ها پیش نیز زمزمه حضور کاپیتان تیم ملی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان آمریکا به گوش می‌رسید اما ظاهرا این بار ماجرا جدی‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و در صورتی که برنامه‌های او با روال مورد انتظار پیش برود این بازیکن سال آینده در WNBA‌ به میدان می‌رود.
او در مصاحبه‌های پیشین خود اعلام کرده بود که اگر در تست تیم آمریکایی قبول شود باز هم درتیم ملی ایران بازی می‌کند.
عیسائیان در فصل جاری سوپرلیگ بسکتبال بانوان در تیم کوشا سپهر سبلان بازی می‌کند و با توجه به شرایط این تیم شانس زیادی دارد که قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی