فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب تازه‌ وارد، نبض بازار را گرفت


خبرگزاری فارس - گروه کتاب و ادبیات: کتاب «زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» ازجمله آثار پرفروش در این هفته بود.

این کتاب دایره المعارف مصوری است از «زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای» که توسط «جعفر شیرعلی‌نیا» که پیش از این هم «دایرةالمعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره)» را تدوین کرده بود، تولید شده است. کتابی که در قالب مصور، زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 تا 1393 را در بر می‌گیرد.

در این راستا هفته گذشته با حضور شیرعلی‌نیا و حجت‌الاسلام زائری میزگردی در خبرگزاری فارس برگزار شد که در آن موارد جالبی مطرح شده است. (اینجا بخوانید)
براساس این گزارش، کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای» اوایل سال جاری آماده شده بود که جهت تأیید، به دفتر مقام معظم رهبری ارائه شد. این کتاب، پس از تأیید دفتر رهبر انقلاب، به بازار کتاب آمد.
جعفر شیرعلی‌نیا درباره هدفش از تألیف این کتاب به کیهان گفته بود: احساس می‌کنم به زودی درگیر جنگی تاریخی می‌شویم؛ یعنی به زودی دشمنان به تاریخ و روایت انقلاب اسلامی ما هجوم می‌‌‌آورند و همان‌طور که در دوره اول انقلاب اسلامی، جنگ نظامی، در دوره سازندگی تهاجم فرهنگی، در دوره اصلاحات هجوم به اعتقادات مردم و در دوره فعلی نیز جنگ اقتصادی داریم، به زودی و در آینده جنگ تاریخی خواهیم داشت.

ردیف عنوان کتاب پرفروش اول نامیرا پرفروش دوم دختر شینا پرفروش سوم حاج قاسم

از آثاری که همچنان در جمع پرفروش‌هاست و چند هفته‌ای است در جدول نام آنها تکرار می‌شود از قبیل: حاج قاسم، نامیرا، دختر شینا، رحمت واسعه، انسان250 ساله و... هستند. اما در هفته اول آذر 94 در اکثر کتابفروشی‌ها از کتاب «نامیرا» به دفعات یاد شد.

کتابفروشی دهکده کتاب کرج یه مورد جالبی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته موارد متعدد مخاطبان خواستار کتاب‌ها و مجموعه‌های شعری سهراب سپهری بودند و عنوان کرد که در حال حاضر موجودی آثار این شاعر در کتابفروشی به اتمام رسیده است.

ردیف نام نویسنده نویسنده اول صادق کرمیار نویسنده دوم بهناز ضرابی‌زاده نویسنده سوم علی اکبر مزد آبادی

کتاب «دوباره شیعه شدم» اولین اثر نثر چاپ شده هادی منوری بوده است که در سال ٨٢ منتشر و چاپ جدید آن توسط انتشارات ارمیا، همزمان با روزهای اربعین امسال راهی بازار نشر شده است0.

بر اساس این گزارش این کتاب با نثری ادبی به روایت سفر معنوی کربلا در زمان رژیم بعث عراق پرداخته که علاوه بر نثر شیوا و ادبی، اطلاعات تاریخی و مکانی را در لطافت نثر خود جای داده است و در پیوست کتاب رباعی‌هایی به انتخاب استاد محمدجواد غفورزاده(شفق) به غنای این کتاب افزوده است، ضمن اینکه ویراستاری چاپ جدید این کتاب را محمد کاظم کاظمی برعهده داشته است.

یادآور می‌شود، آثار منتشر شده هادی منوری (بیش از ١٥جلد) در زمینه‌های شعر، نثر ادبی، سفرنامه و پژوهش‌های ادبی است که از میان آثارش می‌توان به کوچه‌های بی تقویم، قیامت حروف، اولین فصل زمین، پاره خطی تا ماه، امام چه مهربونه، کوچه‌های علمدار، پاییز در راهرو و ... اشاره کرد.

بد نیست با نام بردن از مجموعه‌های منظوم منوری یادی هم از کتاب «رقعه» حمیدرضا برقعی شود. این مجموعه شعر همچنان مورد توجه قرار گرفته و خوب می‌فروشد. این کتاب پس از «طوفان واژه‌ها» و «قبله مایل به تو» سومین مجموعه شعری است که از برقعی منتشر شده است.

 

ردیف عنوان ناشر ناشر اول کتاب نیستان ناشر دوم سوره مهر ناشر سوم موسسه جهادی (صهبا)

برای دریافت فهرست پرفروش‌های کتاب در هفته اول آذر 94 اینجا  را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/INAFDB


ویدیو مرتبط :
نبض بازار