فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انجمن اولیا و مربیان ظرفیت مناسبی برای پیشرفت اهداف آموزشی مدارس است


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد ساجدی عصر چهارشنبه در جمع روسای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه های آستانه اشرفیه بیان کرد: امیدواریم با نشست های کاربردی هر چه بیشتر شاهد همفکری و همکاری اولیا با مدارس باشیم.
وی اضافه کرد: انجمن بایستی برای بالا بردن آگاهی خانواده ها و تقویت مشارکت آنها، کلاس های آموزش خانواده را در طول سال تحصیلی برگزار کند.
وی با اشاره به تاثیر مفید آموزش و پرورش در جامعه از اعضای انجمن اولیا و مربیان خواست با مشارکت جدی و دوری از برنامه های کلیشه ای این همکاری را به سمت توسعه فعالیت های آموزشی و تعالی جامعه سوق دهند.
نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: ارتباط بین انجمن اولیا و مربیان با آموزش و پرورش یک ارتباط تاثیرگذار است.
محمد حسین قربانی آموزش و پرورش، اولیا و دانش آموزان را حلقه های متصل نظام آموزشی دانست و افزود: اگر هر یک از این حلقه ها عملکرد خوبی را در زمینه آموزشی و تربیتی نداشته باشند بدون تردید نظام آموزشی ما نیز عملکرد مطلوب را نخواهد داشت.
وی بیان کرد: پیگیری مسائل مربوط به دانش آموزان توسط انجمن اولیا و مربیان از نکات مهمی است که بایستی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه نیز در این نشست اظهار داشت: این نهاد به منظور پیشبرد اهداف خود نیازمند همکاری و حمایت هرچه بیشتر اولیای دانش آموزان است.
اسماعیل همایونی افزود: به این منظور کمک و همراهی انجمن اولیا و مربیان می تواند موجب بهبود وضعیت آموزشی و تربیتی در سطح مدارس منطقه شود.
در ادامه این نشست که با حضور روسای انجمن اولیا و مربیان 103 واحد آموزشی آستانه اشرفیه در محل آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، تعداد شش نفر از اعضاء این انجمن برای حضور در شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه انتخاب شدند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق مرکز گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای بیش از 140 واحد آموزشی است که بیش از 14 هزار دانش آموز نیز در مقاطع مختلف تحصیلی در آنها مشغول تحصیل هستند.ک/2
7287/ 6158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلسه انجمن اولیا و مربیان