سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت کابل مانع ورود تروریست‌های فراری از پاکستان به افغانستان شود


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «داون نیوز»، ژنرال «عاصم باجوه» سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان که رئیس ستاد ارتش این کشور را در دیدار 6 روزه از آمریکا همراهی می‌کند در واشنگتن گفت: پاکستان از روند صلح افغانستان حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد که افغانستان باید از ورود تروریست‌های فراری از خاک پاکستان به این کشور ممانعت کند.

سخنگوی ارتش پاکستان اظهار داشت: وضعیت امنیتی مناطق مرزی پاکستان و افغانستان پس از عملیات نظامی ارتش پاکستان با نام «ضرب عضب» بهبود یافته است.

باجوه خاطر نشان کرد: اسلام‌آباد قبل از آغاز عملیات ارتش در مناطق قبایلی پاکستان چندین بار به دولت کابل و نیروهای خارجی در افغانستان هشدار داده بود که تروریست‌ها پس از آغاز عملیات ضرب عضب برای فرار از این مناطق تلاش خواهند کرد بنابراین، دولت افغانستان باید مرزهای خود را مسدود می‌کرد.

مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان با اشاره به دیدار «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش این کشور از آمریکا نیز گفت: دیدار رئیس ستاد ارتش پاکستان همزمان با تحولات منطقه که در حال تغییر هستند برای آمریکا اهمیت دارد.

رئیس ستاد ارتش پاکستان که برای گفت‌وگو در مورد مسایل افغانستان و هند به آمریکا سفر کرده است.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
هلاکت رهبر داعش در افغانستان و پاکستان