ضرورت تشکیل مجلسی توانمند و همراه با دولت


همایش اصلاح‌طلبان با حضور نامزدهای مورد حمایت این جناح روز گذشته (چهارم اسفندماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، برات قبادیان در این همایش که به همت انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش دانشگاهیان در انتخابات اظهار کرد: باید مجلسی توانمند، همراه و همگام با دولت تشکیل شود. مردم به دانشگاهیان رجوع می‌کنند و دانشگاهیان باید مردم را به انتخاب درست تشویق کنند.

وی با بیان این‌که اگر متخصصان وارد مجلس نشوند مشکلات حل نخواهد شد، گفت: در خوزستان مشکلات بسیاری وجود دارد. اگر جلوی پدیده ریزگردها گرفته نشود، خوزستان در آینده خالی از سکنه می‌شود و به همین دلیل لازم است که متخصصان وارد مجلس شوند؛ کسانی که امتحان خود را پس داده‌اند حتی یک رأی به آن‌ها خیانت است.

این فعال اصلاح‌طلب عنوان کرد: در کشور لیست‌های انتخاباتی بسیاری وجود دارند که به نظر من ائتلاف اصلاح‌طلبان بهترین لیست است. باید از این لیست حمایت کنیم و نه‌تنها در اهواز بلکه در تمام شهرستان‌ها به آن رأی دهیم. تلاش‌ها را باید چند برابر کرد و هرکدام از ما یک ستاد برای این لیست باشیم.

قبادیان اظهار کرد: فهرست عظیمی از مشکلات در خوزستان داریم. خشک شدن کارون، ریزگردها، معضلات زیست‌محیطی، اشتغال، از جمله این مشکلات هستند. باید نسخه علمی و عملی برای حل مشکلات و پیشرفت داشته باشیم و این فرصت در لیست اصلاح‌طلبان وجود دارد.

وی ادامه داد: باید همه همراهی کنیم و دست در دست هم مجلسی را داشته باشیم که توانمندی لازم برای خدمت را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این همایش سه نامزد لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در اهواز به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند که توسعه سیاسی، نقش احزاب، معضلات زیست‌محیطی و مشکلات استان، بررسی عملکرد دولت در کشور از جمله موارد مطرح شده در موضوعات مورد پرسش این نامزدها بوده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ضرورت تشکیل سپاه در ابتدای انقلاب اسلامی