سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای هیات اجرایی انتخابات مهاباد انتخاب شدند


جعفر کتانی فرماندار مهاباد عصر روز دوشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان افزود: جذب و مشارکت حداکثری مردم هدف اصلی انتخابات است و همه باید تلاش کنند تا بستر لازم برای حضور باشکوه مردم را در آن مهیا کنند.
وی اضافه کرد: رعایت کامل بی طرفی، اجرای دقیق قانون و زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم مهم ترین وظیفه هیات های اجرایی است.
کتانی افزود: کسانی که به عنوان منتخب معتمدین، عضو هیات اجرایی انتخابات این شهرستان می شوند بدون شک با تجربه کاری که در این عرصه مهم دارند رسالت سنگینی در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم برعهده دارند.
وی اظهار کرد: در انتخابات تنها ملاک عمل به قانون است، از این رو با تمام توان باید تلاش کرد تا فرموده حضرت امام (ره) که 'میزان رای ملت است' و همچنین تاکید مقام معظم رهبری در زمینه 'حق الناس بودن رای مردم در انتخابات' به خوبی محقق شود.
در پایان این جلسه پس از رأی گیری از حاضران، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهاباد تعیین شدند.
ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شنبه هفته جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا جمعه این هفته ادامه دارد.
تاپایان سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 9 نفر در حوزه انتخابیه مهاباد نام نویسی کرده اند.
از این شهرستان یک نفر نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عوامل اجرایی انتخابات مراقب باشند