سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سناریوی شوم 2 خواهر برای قتل مرد جوان


جام جم/ زن جوان که متهم است با همدستی خواهر 14 ساله‌اش و مردی غریبه، شوهرش را با نوشیدنی مسموم به قتل رسانده، در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.

در این پرونده سمیرا 19 ساله متهم است دی سال گذشته با همدستی خواهر 14 ساله‌اش و پسری جوان، شوهر خود را به قتل رسانده است. تحقیقات برای کشف راز این جنایت همزمان با کشف جسد مرد جوان در منطقه ملارد آغاز شد. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد مقتول با نوشیدنی مسموم به قتل رسیده است.

در ادامه سمیرا دستگیر و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. ماموران سپس دو همدست او را دستگیر کردند و پرونده با تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: سمیرا و سارا متهم به مشارکت در قتل و علی متهم به معاونت در قتل است. با توجه به دلایل موجود در پرونده، برای متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

در ادامه اولیای دم برای قاتل پسر خود تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سمیرا از او خواست به دفاع از خود بپردازد، که زن جوان با رد اتهامش گفت: همسرم با سارا مشکل داشت و اجازه نمی‌داد او به خانه ما بیاید. از نظر او، خواهرم مشکل اخلاقی داشت. یک روز سارا سراغم آمد و مدعی شد با پسری به نام علی ارتباط دارد و اگر در قتل شوهرم به علی کمک نکنم، من و فرزندانم را می‌کشد. نمی‌دانم چرا علی این نقشه را طراحی کرد. علی از من و خواهرم خواست آبمیوه‌ای مسموم تهیه کنیم و با آن شوهرم را بکشیم. من قبول نکردم اما از تهدیدهای علی می‌ترسیدم. روز حادثه سارا به بهانه این که برای من تبلت آورده به خانه‌مان آمد و نوشیدنی مسموم را به شوهرم داد. همسرم نیز بی‌خبر از مسموم بودن نوشیدنی، آن را خورد و جان سپرد.

در ادامه سارا در دفاع از خود، اظهارات خواهرش را رد کرد و گفت: سمیرا دروغ می‌گوید و او با همدستی علی شوهرش را کشت. روز حادثه من چند بار به شوهرخواهرم گفتم که نوشیدنی را نخور، اما خواهرم مرا به اتاقی کشاند و تهدید کرد سکوت کنم. علی و سمیرا این نقشه را اجرا کردند. علی در پیامک روش ساخت نوشیدنی مسموم را توضیح داد.

علی هم مانند دو متهم دیگر منکر اتهامش شد و اظهار کرد: من با این دو خواهر ارتباطی نداشتم. ادعاهای آنها دروغ است. اگر پیامکی در تائید ادعای دو خواهر وجود داشت من اتهامم را قبول می‌کنم.

پس از دفاعیات متهمان، رئیس دادگاه جلسه محاکمه را تجدید کرد تا پیامک‌های متهمان و ادعای آنها بررسی شود.


ویدیو مرتبط :
دزدی و قتل فجیع از مرد جوان...