ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمانی: عملکردم به عملکرد کل تیم بستگی دارد/ می‌خواهیم شروع خوبی در آسیا داشته باشیم


به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه میزبان الجزیره امارات است.

تراکتورسازی پس از پیروزی که مقابل سپاهان به دست آورد از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیده است. بختیار رحمانی که در نیم‌فصل اول با حواشی زیادی روبرو بود این روزها به دور از جار و جنجال رسانه‌ای کار خود را دنبال می‌کند و عملکرد مثبتی در تیم دارد.

رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل سپاهان و دیدار مقابل الجزیره صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: دیدار مقابل سپاهان چطور بود؟

بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم. سپاهان همیشه تیم قوی بوده است. خوشبختانه در این مسابقه توانستیم با توصیه‌های کادر فنی سه امتیاز را بگیریم و به وضعیت بهتری در جدول دست پیدا کنیم.

فارس: در این بازی مهاجمان‌تان هم پایشان به گلزنی باز شد.

این مسئله می‌تواند در دیدارهای پیش رو به ما کمک کند و عملکرد بهتری داشته باشیم.

فارس: با این برد در جدول به وضعیت بهتری رسیدید آیا تیم‌تان را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

ما باید چند برد پشت سر هم به دست بیاوریم و آن وقت در این مورد اظهارنظر کنیم. فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با الجزیره است.

فارس: بازی مقابل الجزیره را چطور ارزیابی می‌کنی؟

الجزیره تیم بسیار خوبی است و امکانات بالایی دارد. ما روی این بازی تمرکز کردیم و می‌خواهیم شروع خوبی در آسیا داشته باشیم. خوشبختانه پیروزی مقابل سپاهان هم از لحاظ روحی به ما کمک کرد و می‌توانیم با انگیزه مضاعف مقابل حریف‌مان حاضر شویم.

فارس: فکر می‌کنی چهارشنبه ورزشگاه پُر شود؟

این مسئله را نمی‌دانم ولی امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و با تشویق‌هایشان به تیم روحیه بدهند تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

فارس: به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی دارید و مشکلات نیم‌فصل اول را نداری.

خدا را شکر عملکردم خوب بوده البته عملکرد من بستگی به عملکرد کل تیم دارد و امیدوارم همه ما خوب کار کنیم تا تراکتورسازی بتواند نتیجه بگیرد و امتیازات لازم را کسب کند.

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/2IZN31


ویدیو مرتبط :
گزارشی از شروع مقتدرانه تیم ملی بسکتبال در آسیا